Aplikacja Mobile Companion pozwala raportować sprzedaż vansellingową i wystawiać faktury przy pomocy drukarki mobilnej, jak również zbierać zamówienia, które później wysyłane są drogą mailową do dystrybutorów. Na życzenie Companion może dokonać integracji z systemem dystrybutorów tak, by zamówienia automatycznie rejestrowały się w programach sprzedażowych, pobierały się potwierdzenia i statusy zamówień. W modelu vansellingowym, dzięki połączeniu ze stanami magazynowymi, aplikacja nie pozwala sprzedać towaru więcej, niż handlowiec ma na stanie. Oprócz sprzedaży handlowiec wypełnia ankietę złożoną z dowolnych, konfigurowanych w systemie online pytań. Może przy tym skanować telefonem kody kreskowe produktów na potrzeby raportowania out of stock’ów, cen, bądź remanentu. Jeśli istnieje potrzeba dokumentuje pracę zdjęciami, które automatycznie załączają się do ankiety. Ceny: minimalna opłata miesięczna to 1000 zł netto (licencja dla 5 handlowców). Opłata miesięczna za 6, 7 i każdego kolejnego handlowca przy umowie bez helpdesku: 80 zł netto. Opłata miesięczna za 6, 7 i każdego kolejnego handlowca przy umowie z helpdeskiem: 120 zł netto. Koszt uruchomienia usługi: trzykrotność miesięcznego abonamentu. Możliwość jego zwrotu w przypadku braku zadowolenia z usługi. Szczegóły: salescompanion.pl/

Zobacz również