SentiOne pozwala na szybkie poznanie opinii internautów na temat marki, analizę wizerunku firmy w sieci oraz nawiązanie dialogu z klientami w Internecie. To co wyróżnia SentiOne na rynku to skuteczna analiza wydźwięku wypowiedzi, nacisk na szeroki zakres badanych źródeł oraz analiza wypowiedzi rok wstecz.
- Wykorzystując nasze narzędzie, firma może obniżyć koszty monitoringu oraz pozyskać kompleksowe informacje o tym jak klienci postrzegają jej produkt. Systemy monitoringu marki, takie jak SentiOne to przyszłość. Umożliwiają firmom usłyszenie głosu niezadowolonych klientów w Internecie, nawiązanie z nimi dialogu i w konsekwencji uniknięcie kryzysów wizerunkowych w mediach społecznościowych. - mówi Kamil Bargiel, Prezes SentiOne.
Za produktem SentiOne stoi firma Centrum Monitorowania Opinii Internautów, założona przez zespół programistów, laureatów prestiżowego programu Ventures organizowanego przez Fundację Nauki Polskiej. W potencjał projektu uwierzył Akcelerator Innowacji NOT, który został jego inwestorem strategicznym.
Aby zgłosić się do testów narzędzia wystarczy napisać maila na adres: k.bargiel@sentione.pl.
Więcej informacji na:
www.sentione.pl.