Usprawnia zarządzanie łańcuchem dostaw i realizacją zamówień, jednocześnie zapewniając oszczędności sklepom internetowym. Dopasowuje usługi do potrzeb klienta. W Polsce działa ponad 12 000 e-sklepów, 92.2% to małe i średnie firmy, a wiele z nich nie posiada własnego zaplecza logistycznego. W miarę rozwoju firmy, internetowy sprzedawca obsługuje kilka platform transakcyjnych online oraz e-sklepów. Wiąże się to z częstymi pomyłkami i niezadowoleniem klientów. W odpowiedzi na zapotrzebowanie takich firm powstał Shipbooster. Należy pamiętać, że każdy internetowy sprzedawca ma indywidualne potrzeby, dlatego Shipbooster oferuje kilka rozwiązań dla klientów, którzy mają możliwość wybrać swój własny zestaw usług. Rozwiązania Shipbooster pomogą internetowemu sprzedawcy usprawnić działania i osiągnąć satysfakcję za pomocą jednej platformy, która w rzeczywistości automatycznie zbiera zamówienia w jednym miejscu z różnych platform sprzedaży. Sprzedawca internetowy może łatwo zarządzać przesyłkami, zasobami oraz realizacją zamówień. Dodatkowo Shipbooster świadczy dopasowane do klienta usługi związane z łańcuchem dostaw, w skład, których wchodzą: usługi kurierskie i/lub realizacje zamówień i/lub zaopatrzenie. Shipbooster pozwala sprzedawcom online zaoszczędzić pieniądze, dzięki konkurencyjnym cenom. Jakie płyną z tego korzyści? Otóż oszczędzając na korzystnych warunkach współpracy, które oferuje Shipbooster – sprzedawca optymalizuje koszty związane z prowadzeniem e-sklepów. Nie ma potrzeby podwyższania cen oferowanych produktów, wpływa to również na zwiększenie sprzedaży i zdobycie zaufania konsumentów. Shipbooster to narzędzie biznesowe, które wspiera sprzedawców online w ich działalności.

Zobacz również