Po dystrybucji usługi Social WiFi na rynku polskim i niemieckim, polska spółka pozyskała klientów za oceanem – na Manhattanie w Nowym Jorku. Do mapy miejsc korzystających z Social WiFi można dopisać sieć kawiarni Birch Coffee.

- Pilotaż w Nowym Jorku jest bardzo cenny, ale jeszcze ważniejsze są spotkania, które odbywamy z dużymi sieciami i potencjalnymi inwestorami – mówi CEO Social WiFi, Artur Racicki. Spółka planuje intensywne prace na rynku amerykańskim i kanadyjskim w trzecim kwartale 2014 roku.

Ale zdobywanie nowych rynków to nie jedyne zagraniczne plany Social WiFi. Artur Racicki bierze również udział w największej imprezie startupowej na świecie, New York Tech Day. – Staramy się być w centrum wydarzeń rynku technologicznego. Chcemy podglądać jak rozwijają się nowe projekty, szczególnie te z obszaru telekomunikacji, które są bardzo bliskie Social WiFi – dodaje Racicki.

Obecnie z Social WiFi korzysta w Polsce i Niemczech 240 lokalizacji i ponad 45 000 użytkowników. Są to w głównej mierze kawiarnie, hotele, restauracje, pizzerie, kluby muzyczne, bary, teatry i uczelnie.

Wcześniej w Social WiFi inwestowali AI NOT i Satus. Ten drugi fundusz jesienią ubiegłego roku zdecydował się na ponowne wsparcie spółki, inwestując w nią kolejne 700 tys. zł.


Zobacz również