Na kim wzorować się w działaniach społecznościowych? W maju najlepsze działania prowadziło Allegro, Butyk.pl i Supersklep.pl. W e-commerce na Facebooku bez zmian – donosi agencja Sotrender. Allegro, największym fanpagem w branży, urosło o 5% zyskując 45 tys. nowych fanów. Po Allegro największy przyrost fanów (15% i 37 tys. fanów) należy do strony serwisu Butyk.pl, zajmującej 3. miejsce po fanpage’u serwisu Jachcenawakacje.pl. W rankingu pojawił się Supersklep.pl, który ma na razie niewielkę liczbę fanów (66 tys.), ale szybko awansuje. W maju ich liczba wzrosła o 33%. Facebookowe strony „Buty” oraz serwisu Allegro niezmiennie angażują najwięcej fanów. „Kocham Buty i Torebki” znów na czele rankingu, Allegro na drugim miejscu zaangażowało niewielu więcej fanów, niż Butyk.pl i Deezee.pl. Kolejne miejsca, podobnie jak w ubiegłym miesiącu, zajmują StyloweButki.pl oraz HustlaStore. Z ilością zaangażowanych fanów pokrywa się ranking Talking About. Fanpage „Kocham Buty i Torebki” szczególnie wyróżnia się pod względem interaktywności. Tu kolejne wysokie wyniki zajmują pozostałe strony branży obuwniczej. Nie dościga ich Allegro, które zajmuje skromne 5. miejsce. Zakupy grupowe Również niewiele zmienia się od kilku miesięcy w tej branży. Na największej stronie, prowadzonej przez serwis Citeam, przybywa fanów jako jedynej w branży. Cieszy się ona także największą interaktywnością i liczbą zaangażowanych fanów, o które walczą Gruper i Groupon Polska. Citeamowi nie udało się utrzymać dużej liczby „mówiących o nim” z poprzednich miesięcy, mniej też mówiło się o OKaziku. Zwiększył tą liczbę natomiast Gruper, który jednak nadal w rankingu Talking About nie dościga Citeamowi.

Zobacz również