Spółka Yellow Hat wystartowała z magazynem kobiecym iAM, przeznaczonym wyłącznie na tablety. Stawia na multimedialne treści, komunikację z czytelniczkami i bezpłatny dostęp do treści. – Bardzo zależało nam na odejściu od schematycznego myślenia, w związku z czym musieliśmy z dnia na dzień zapomnieć o wszystkim, czego nauczyliśmy się podczas tworzenia tytułów prasowych. Tablet daje możliwość niespotykanej w tradycyjnej prasie interakcji z czytelnikiem, i to jest dla nas istotny element komunikacji iAM. Dlatego na łamach magazynu oprócz tekstów stworzonych przez redakcję będą pojawiać się także teksty napisane właśnie przez Spełnione – mówi Gabriela Wolak Wereśniak, redaktor naczelna magazynu iAM. Magazyn iAM łączy się ze społecznością kobiet Spełnionych, które dzielą się swoimi historiami z innymi czytelniczkami i internautkami na łamach interaktywnej rubryki w magazynie oraz platformy www.spelniona.pl i profilu na Facebooku. Czytelniczki iAM dostają otwartą platformę do komunikacji z magazynem – zarówno poprzez Facebook, który jest zintegrowany z magazynem, jak i poprzez stronę WWW, na której mogą dzielić się swoim przemyśleniami, komentować i współredagować treści. Czasopismo umożliwia zarówno darmowe comiesięczne pobieranie i czytanie poszczególnych wydań, jak i stałą, również darmową subskrypcję. Model biznesowy polega na proponowaniu reklamodawcom multimedialnych form prezentacji. W pierwszym numerze reklamują się m.in. Unilever (Timotei), Adidas, Fiat, Tissot, General Motors, Oceanic, National Geographic oraz Twinnigs. Magazyn iAM jest już dostępny w iTunes na iPady, wkrótce pojawi się również na tablety z systemem Android.

Zobacz również