Rusza serwis Kreatywne.pl, laureat konkursu LabStar organizowanego przez Wirtualną Polskę. Jego twórcy pokonali konkursie na biznes w sieci ponad 800 innych zespołów. Serwis będzie publikował informacje o najciekawszych konkursach, wydarzeniach i blogach dla przedstawicieli różnych dziedzin sztuki. Jego głównym zadaniem będzie działanie w oparciu o ARTsourcing* oraz bycie platformą współpracy pomiędzy twórcami, a organizatorami „kreatywnych” przedsięwzięć. Kreatywne.pl opiera się o światowy trend ARTsourcing – angażowanie w życie marek najbardziej kreatywnej części społeczeństwa. Poprzednia wersja strony znajdowała się pod adresem KonkursyKreatywne.pl, a jej funkcjonalność opierała się głównie na promocji konkursów. Do tej pory swoje projekty twórcze promowały tutaj takie marki jak Coca-Cola, IKEA oraz Zepter (promocja i/lub organizacja warsztatów filmu reklamowego) czy Bacardi z konkursem Bombay Sapphire (konkurs na projekt kieliszka inspirowanego ginem). Nowa odsłona serwisu ruszyła w połowie sierpnia, a z jego zasobów mogą korzystać różne typy użytkowników: twórca, obserwator i organizator. Główne udogodnienia dotyczą możliwości samodzielnego tworzenia własnego profilu, a także publikacji oraz wykorzystania narzędzi do promocji konkursów i wydarzeń organizowanych zarówno przez agencje reklamowe dla swoich klientów jak i bezpośrednio przez firmy, które nie korzystają z usług agencji, ale organizują niestandardowe akcje promocyjne dla swoich marek. – Serwis Kreatywne.pl ma być narzędziem umożliwiającym promocję różnego rodzaju projektów związanych z kulturą i sztuką, a w konsekwencji zapewnić bezpośrednie dotarcie do twórców reprezentujących wiele dziedzin sztuki: designu, grafiki, filmu, muzyki czy malarstwa – mówi Joanna Majewska, partner zarządzający w Kreatywne.pl. – Działając w oparciu o ARTsourcing, chcemy pokazać, jak duży potencjał tkwi w angażowaniu społeczności w życie i budowanie marek – dodaje Majewska. – Prawdę mówiąc serwis na początku powstawał jako wynik własnej potrzeby jego pomysłodawców (uporządkowanie konkretnych informacji), z czasem okazało się, że ta potrzeba jest powszechna w grupie twórców do których się zaliczamy, a jeszcze później okazało się, że jest cenna z punktu widzenia marek chcących się promować w najbardziej współczesny sposób czyli poprzez angażowanie swoich klientów i użytkowników – mówi Katarzyna Szaszkiewicz, partner zarządzający Kreatywne.pl. - Jesteśmy przekonani o unikalnej wartości naszego serwisu, ponieważ występuje tu na każdym polu zasada win-win. Zadowoleni są zarówno użytkownicy-twórcy, bo dostarczamy im cenne z ich punktu widzenia informacje, jak i organizatorzy, bo docierają 1:1 do interesującej ich grupy docelowej – dodaje Jarek Sobolewski, partner zarządzający Kreatywne.pl *ARTsoucing – zaawansowana forma crowdsourcingu, angażowania społeczności w życie marki. Czerpanie z wiedzy, inspiracji oraz umiejętności najbardziej „kreatywnej” części społeczeństwa.

Materiał zewnętrzny

Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym? To pytanie nurtuje wielu osób borykających się z nagromadzonymi krótkoterminowymi zobowiązaniami. Choć proces...

Zobacz również