Do zespołu zarządzającego DHL Parcel Polska dołączył Tadeusz Puchała.  Objął  stanowisko dyrektora ds. sprzedaży, zastępując dotychczasową dyrektor tego pionu – Elżbietę Gorayską-Mytych.

Nowy dyrektor ds. sprzedaży DHL Parcel uważa, że podstawą skutecznej strategii sprzedaży jest zaangażowany zespół oraz orientacja na wysoki poziom satysfakcji klientów. W biznesie kieruje się zasadą – zawsze o krok przed konkurencją. Główne cele, jakie stawia przed sobą na nowym stanowisku, to rentowne zwiększanie sprzedaży i zyskiwanie udziałów rynkowych.

Tadeusz Puchała to absolwent wydziału chemicznego Politechniki Gdańskiej oraz administracji Akademii Morskiej w Gdyni. Od ponad 21 lat jest związany ze sprzedażą – zarówno w strukturach centralnych, jak i regionalnych. W czasie swojej kariery zawodowej odpowiadał m.in. za tworzenie strategii cenowych, rozwijanie kanałów sprzedaży oraz budowanie zespołów sprzedażowych i dystrybucji. Kierował działaniami trade marketingowymi oraz realizacją projektów strategicznych, wdrażał nowe struktury organizacyjne i systemy bonusowe. Swoje doświadczenie zdobywał w wielu kanałach sektora FMCG, w tym przez blisko 15 lat w Grupie Żywiec S.A, będącej częścią globalnego koncernu  Heineken.

Prywatnie jest pasjonatem książek i miłośnikiem sportowej rywalizacji oraz aktywnego spędzania wolnego czasu. 

Puchała wszedł do zarządu DHL Parcel Polska na miejsce przechodzącej na emeryturę Elżbiety Gorayskiej-Mytych, która od 2014 roku pełniła funkcję dyrektora sprzedaży i obsługi klienta DHL Parcel, zaś z samą firmą była związana od 2007 roku.  


Materiał zewnętrzny

Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym? To pytanie nurtuje wielu osób borykających się z nagromadzonymi krótkoterminowymi zobowiązaniami. Choć proces...

Zobacz również