Polski oddział Mercedesa jako pierwszy na świecie wykorzysta aplikację Shazam w kampanii telewizyjnej. Spoty telewizyjne w kampanii nowego modelu wykorzystywać będą technologię rozpoznawania dźwięku, tzw. voice recognition. Będzie to pierwsze zastosowanie tej aplikacji na polskim rynku i w tej części regionu. Po uruchomieniu Shazam w czasie emisji spotu, użytkownik zostaje przekierowany do specjalnie przygotowanej platformy Mercedesa Klasy A na ekranie smartfona lub tabletu. Z poziomu strony, użytkownicy będą mieli m.in. możliwość zapoznania się z autem oraz umówienia się na jazdę próbną. W kampanii Nowego Mercedesa Klasy A oprócz „ożywienia” spotów telewizyjnych wykorzystano również technologię Augmented Reality w reklamie prasowej. Po uruchomieniu aplikacji Aurasma i skierowaniu smartfona lub tableta na reklamę Mercedesa, na ekranie wyświetla się prezentacja video Nowej Klasy A linkująca do strony mobilnej. Więcej o nowej klasie A Globalnie z aplikacji Shazam korzysta ponad 225 milionów użytkowników, w Polsce jest to już 1,5 miliona. Całość działań została zaplanowana i zrealizowana lokalnie przez MEC Interaction, interaktywny dział MEC.

Materiał zewnętrzny

Tworzenie stron i aplikacji bez kodowania? To możliwe!
Tworzenie stron i aplikacji bez kodowania? To możliwe!
W świecie technologii, gdzie każda firma stara się być na fali cyfrowej transformacji, pojawia się pytanie: czy można tworzyć strony internetowe i aplikacje...

Zobacz również