Uwaga deweloperzy: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ukarał producenta aplikacji, który twierdził, że aplikacja jest bezpłatna, choć zawierała płatne opcje. Firma Creative Team wypuściła na rynek grę "Wojna czołgów", reklamowała ją jako bezpłatną. W rzeczywistości bezpłatne są tylko podstawowe opcje, za większość z nich trzeba zapłacić. W wyniku skargi jednego z klientów UOKIK nałożył na CT karę w wysokości 40 tysięcy złotych. Co prawda w szczegółowym regulaminie były zapisy o płatnościach, ale firmę pogrążyły reklamy, jasno komunikujące darmowość aplikacji. UOKIK ukarał również inną firmę, Web Apps, prowadzącą serwis www.najlepszecv.us. Reklamowała się, że wzory CV można pobrać za 62 grosze a w rzeczywistości kosztowały one 61,50 zł. Tu kara była jednak łagodna - jedynie 3500 zł.

Materiał zewnętrzny

Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym? To pytanie nurtuje wielu osób borykających się z nagromadzonymi krótkoterminowymi zobowiązaniami. Choć proces...

Zobacz również