Targi eHandlu to jedyna w Polsce impreza w formule targowej skierowana do przedstawicieli sklepów internetowych oraz firm oferujących usługi i produkty dla tego rynku. Celem wydarzenia jest zapewnienie idealnych warunków do integracji środowiska ecommerce oraz wymiany doświadczeń. - Wiemy, że Targi eHandlu to marka sama w sobie, odbywają się w końcu już po raz szósty – to też o czymś świadczy. Jako rozwijający się w strukturach Grupy Raben biznes doskonale rozumiemy, że nie można czekać na to, aż klienci domyślą się, że dany usługodawca ma im coś do zaoferowania. Potrzebna jest aktywna obecność i regularne spotkania ze wszystkimi potencjalnie zainteresowanymi współpracą z nami - mówi Mariusz Wesołowski, E-commerce Customer Manager, Grupa Raben Targi to również silny wymiar edukacyjny. Po raz pierwszy w dwóch salach wykładowych i 4 blokach tematycznych SEO/SEM, PR/Social Media, Logistyka, Narzędzia/Platformy odbędzie się 16 prezentacji w formie case studies. Będzie to doskonała okazja do zgłębienia swojej wiedzy z zakresu ecommerce Jeśli chcesz rozwijać swój biznes, otworzyć się na nowe kanały sprzedaży, być na bieżąco ze wszystkimi nowościami ze świata ecommerce to nie może Cię zabraknąć 25 lutego w Poznaniu! Wstęp na Targi jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji na stronie: http://targiehandlu.pl/visitor Osoby które zarejestrują się do końca tygodnia będą miały możliwość zarezerwowania miejsca siedzącego podczas wybranego bloku tematycznego prezentacji. Jeśli jeszcze nie jesteś przekonany, że warto wybrać się na Targi eHandlu, obejrzyj videorelację z poprzedniej edycji. Ciągle jeszcze można zakupić stoisko. Z planem stoisk i listą Wystawców można zapoznać się na stronie http://targiehandlu.pl/booking

Zobacz również