Wśród Europejczyków najchętniej korzystamy z zakupów grupowych i porównywarek cen – informuje Rzeczpospolita. Gazeta powołuje się na badania firmy Tradedoubler w ośmiu państwach, odpowiadających za 89 proc. e-handlu w Europie. Podczas robienia e-zakupów porównywarek używa aż 85 proc. respondentów z Polski, podczas gdy ze Szwecji 68 proc., a z Wielkiej Brytanii tylko - 66 proc. Próg 80 proc. przekraczają jeszcze Włosi, którzy zmagają się z kryzysem gospodarczym. W Polsce jesteśmy fanami tych rozwiązań, ponieważ osiągamy niższe dochody niż mieszkańcy chociażby krajów Europy Zachodniej. Pewne znaczenie może mieć też to, że porównywarki inwestują w kampanie reklamowe, walczą o klienta. Rzeczpospolita podaje też prognozy dla naszego rynku e-commerce. E-handel bardzo dynamicznie się rozwija. W 2012 r. rynek wart był 4,3 mld euro i rośnie w tempie niemal najwyższym w Europie, dlatego do 2015 r. ta kwota ma się podwoić. Zdjęcie w nagłówku artykułu zostało udostępnione dzięki uprzejmości serwisu fotolia.com (© momius).

Materiał zewnętrzny

Tworzenie stron i aplikacji bez kodowania? To możliwe!
Tworzenie stron i aplikacji bez kodowania? To możliwe!
W świecie technologii, gdzie każda firma stara się być na fali cyfrowej transformacji, pojawia się pytanie: czy można tworzyć strony internetowe i aplikacje...

Materiał zewnętrzny

Rejestracja kasy fiskalnej – jak to zrobić?
Rejestracja kasy fiskalnej – jak to zrobić?
Rejestracja kasy fiskalnej jest kluczowym elementem prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce, w tym również w takich miastach jak Kraków. Proces...

Zobacz również