StartupHighway i Huge Thing - dwa akceleratory z Europy Środkowo-Wschodniej zapraszają do Londynu na Demo Day, podczas którego zaprezentowane zostaną powstałe w nich startupy. Demo Day odbędzie się 1 października w kampusie Google w Londynie. Podczas wydarzenia zaprezentowanych zostanie 12 zespołów - 5 z Litwy i 7 z Polski. Początek wydarzenia planowany jest na godzinę 14. StartupHighway to prowadzony przez mentorów, w 100% finansowany przez aniołów biznesu akcelerator. Obecnie kończy się jego druga edycja. Podczas ostatniego roku w StartupHighway powstało 10 startupów, połowa z nich otrzymała inwestycję. W tym roku silniejsze zespoły, z bardziej dopracowanymi projektami szukają nowych inwestorów. Huge Thing to sześciomiesięczny, dwuetapowy program akceleracyjny. Podczas pierwszych 3 miesięcy uczestnicy odbywają intensywny trening pod okiem mentorów. Główne obszary, w których zdobywają wiedzę to przedsiębiorczość, budowanie strategii, pracy w zespołach, sprzedaż, finanse i marketing. Zespoły pod okiem mentorów weryfikują swój model biznesowy i tworzą Minimum Viable Product. Podczas kolejnych 3 miesięcy Huge Thing finansuje pracę nad produktem, pozyskiwaniem partnerów, zdobywaniem klientów i generowaniem pierwszych przychodów. Po ukończeniu dwóch etapów akceleracji zespoły są gotowe do pozyskania inwestycji. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną następujące zespoły: StartupHighway: - Place I Live to oszczędzające czas rozwiązanie kierowane do właścicieli domów, sprzedawców i kupców związanych z handlem nieruchomościami. Ułatwia ono podejmowanie najkorzystniejszych decyzji związanych z handlem nieruchomościami. Jest to narzędzie informujące o rzeczywistej wartości nieruchomości. Bierze pod uwagę takie informacje, jak opis nieruchomości, dane o przestępczości, odległość od ważnych miejsc, ocena okolicznych szkół, wysokość podatków czy transakcje na rynku nieruchomości. Od premiery wersji beta w lipcu 2012 roku PlaceILive.com odwiedziło 9 tysięcy użytkowników. Model biznesowy zakłada reklamę, program partnerski oraz świadczenie usług informacyjnych B2B. Potencjał rynkowy to około 20 milionów użytkowników w Europie Wschodniej. - Responsell to narzędzie zarządzania kreatywnością. Ma ono na celu upraszczanie i optymalizację procesów decyzyjnych. ResponSell obejmuje głównie problemy, z jakimi spotykają się zespoły sprzedażowe i oferuje najbardziej optymalny sposób ich rozwiązania. Jest przy tym prostym i łatwym w użyciu narzędziem. Korzystające z niego agencje kreatywne i freelancerzy będą mogli zaoszczędzić czas, pieniądze oraz zredukować niekorzystne oferty i rozwiązania. - TV Backstage to rozwiązanie umożliwiające udostępnianie najświeższych wiadomości i plotek o ulubionych aktorach, sportowcach i znanych ludziach. Gdy użytkownik ogląda telewizję, informacje i plotki trafiają prosto na jego iPada (a wkrótce i na inne, dostępne tablety). W najbliższym czasie planowane jest uruchomienie usługi na rynku brytyjskim. - withEvent.com to aplikacja na urządzenia mobilne, która umożliwia uczestnikom wydarzeń (festiwali lub konferencji) planowanie, orientację oraz poznawanie innych uczestników. Zespół pracuje nad funkcjonalnością, która umożliwi indywidualnym organizatorom budowanie zaangażowania uczestników wydarzeń. - eGlesum to zautomatyzowany sposób łączenia klientów z firmami i wykonawcami usług. Po wypełnieniu przez potencjalnego klienta krótkiego formularza, jest on następnie automatycznie wysyłany do 5 firm z danego rejonu. Firmy płacą za przekierowanego klienta a nie za reklamę. W kolejnym etapie firmy same muszą zdobyć zleceniodawcę dzięki atrakcyjnej dla niego ofercie. Huge Thing: - Lorneta to nowe rozwiązanie w dziedzinie reklamy w internecie. Dzięki wykorzystaniu formuły quizu, Lorneta łączy interesy wydawców, reklamodawców i użytkowników internetu. Użytkownicy nie muszą płacić za udostępniane treści. Wystarczy, że zobaczą wyświetlaną w nieinwazyjny sposób reklamę, odpowiedzą na krótkie, związane z nią pytanie i już mogą cieszyć się udostępnianą przez serwis treścią. - MoodUp to aplikacja mobilna przygotowująca dzieci do wizyty u lekarza. Pierwsza wersja produktu koncentruje się na oswojeniu dzieci z wizytą u stomatologa. To przyjazne dla użytkowników, łatwe w obsłudze narzędzie, wyjaśniania dzieciom szczegóły wizyty u dentysty, angażuje w codzienne mycie zębów i dbanie o zdrowy uśmiech. Już wkrótce aplikację będzie można znaleźć w AppStore. W ciągu roku będzie ona dostępna w wersji na iPada w poczekalniach najlepszych klinik stomatologicznych w Europie i USA. - Pocademy jest platformą umożliwiającą zabawną i angażującą naukę gry w pokera. Akademia oferuje uczniom interaktywny kurs. Uczestnicy grają ręce pokerowe w specjalnie zaprojektowanych pokojach, przy wirtualnych stołach. Podczas gry otrzymują porady i wskazówki dotyczące strategii gry. Absolwenci akademii zmieniają się w skutecznych i profesjonalnych graczy. W trakcie nauki motywuje ich system odznaczeń i pomnażanie kapitału początkowego. - Whalla to platforma umożliwiająca użytkownikom dzielenie się wrażeniami z udziału w różnego rodzaju wydarzeniach. Udostępnianie i oglądanie albumów pełnych zdjęć i filmów, na których znajdują się nawet nieznane nam osoby. Dzięki temu mogą oni dzielić się wrażeniami a organizatorzy mogą powiększać albumy ukazujące atmosferę wydarzeń i miejsc widzianą oczami jego uczestników. - Subscrea to platforma umożliwiająca łatwe i szybkie stworzenie subskrypcyjnego sklepu internetowego. Klienci otrzymują przyjazny dla użytkowników moduł sklepu zintegrowany z systemem płatności. Platforma udostępnia wszystko, co jest potrzebne do prowadzenia biznesu opartego o model subskrypcji. Detaliści, którzy skorzystają z Subscrea mogą skupić się tylko i wyłącznie na pozyskiwaniu klientów. - Sellbox to serwis umożliwiający użytkownikom sprzedaż plików przechowywanych na Dropboxie. Po zalogowaniu się w serwisie za pośrednictwem Dropboxa, użytkownik zaznacza plik, który chciałby sprzedać, podaje opis pliku i jego cenę. Selbox generuje link, który można wklejać w różnych miejscach i za jego pośrednictwem sprzedawać wybrany plik. Płatność odbywa się przez PayPal. Dzięki temu rozwiązaniu sprzedaż plików jest tak prosta jak ich udostępnianie. - Transparent Choice to wspomagająca proces decyzyjny aplikacja online. Pomaga zespołom w organizacjach rozwiązywać konflikty i szybciej podejmować decyzje. Produkt jest oferowany w modelu SaaS. Jest adresowany do globalnego rynku B2B, ponieważ w dużych organizacjach skomplikowane decyzje podejmowane są nieustannie. Oprogramowanie powstało w oparciu o naukowo potwierdzoną przez Wharton School of Business metodę AHP. Transparent Choice pozwoli zespołom osiągać konsensus, oszczędzać czas i dokonywać lepszych wyborów.

Zobacz również