Cykl wystartuje w Wrocławiu, potem dotrze do Poznania, Szczecina, Gdańska i Warszawy, a po weekendowym odpoczynku przyjdzie czas na Kraków i Katowice. Na każdym z przystanków na uczestników konferencji czekać będą eksperci z pełnym zestawem praktycznych wskazówek dotyczących prowadzenia biznesu w sieci. Poruszane będą sprawy fundamentalne na wirtualnym rynku. Żaden sklep internetowy nie może funkcjonować bez oprogramowania, dlatego każde z seminarium otworzy specjalista marki iStore, pierwszej i najstarszej platformej sklepowej na polskim rynku, która działa w systemie SaaS. Praktyczną dawkę wiedzy przekaże również Tomasz Gutkowski, specjalista ds. e-commerce Empathy Internet Software House, który zajmie się inteligentnymi systemami rekomendacji w e-sklepach. Obok technologii, to logistyka znacząco wspiera rozwój e-commerce, dlatego swoją wiedzą podzielą się przedstawiciele firmy Internel, którzy prześwietlą wyzwania związane z rozwojem e-biznesu. Specjaliści Trusted Shops opowiedzą, jak emocje wpływają na e-konsumenta, a w wybranych miastach wezmą pod lupę nową doktrynę unijną dotyczącą e-handlu. Do spojrzenia na branżę jako sieci pełnej sprzymierzeńców namawiać będzie Marcin Walocha z innowacyjnego serwisu Dontpay. Wśród zaproszonych prelegentów są też specjaliści ORBITVU, którzy będą przekonywać, że odpowiedni przekaz wizualny może pomóc znacząco zwiększyć sprzedaż, a także twórca serwisu eKomercyjnie.pl – Krzysztof Bartnik. Uwieńczeniem każdego seminarium będzie wystąpienie przedstawiciela sprawnie działającego e-sklepu z danego regionu, który przedstawi uczestnikom case study własnego sukcesu. Aby wziąć udział w konferencji konieczna jest bezpłatna rejestracja, formularz znajduje się na stronie www.akademiaempathy.pl. Tam też znajdują się wszystkie szczegóły. E-commerce w praktyce - część druga już w maju

Zobacz również