Tutaj praktycy spotykają się z praktykami, każdy może zostać prelegentem, nie ma teoretyzowania, jest za to mnóstwo inspiracji na temat tego jak wykorzystać dostępne narzędzia do rozwijania swoich produktów i usług, aby lepiej sprzedawać w Internecie. ShopCamp w założeniu ma dostarczać profesjonalną wiedzę z zakresu e-commerce. Jest też okazją do pokazania się, a przez to umocnienia wizerunku swojej marki.
W Białymstoku wystąpią:
- Michał Kępiński, Grupa 7point – “Gdzie podział się twój klient? – obsługa e-mailowa w branży e-commerce”
- Konrad Latkowski, Manubia/EventCookie – “Wirtualne dobra, wirtualna dostawa, realna praca”
- ProjektOptimum – “POIG 8.2 jako sposób finansowania w e-commerce”
- Sebastian Suma, NetArch – “Efektywne kampanie AdWords w e-commerce”
- Paweł Małkowski, SwiezoPalona.pl – “CaseStudy – marketing w SwiezoPalona.pl”
- Kasia Ryfka, Tanieje.pl – “Niezadowolony nie zawsze utracony, czyli o dobrej obsłudze klienta”
- Krzysztof M. Kundzicz, Evermoton – “Jak zbudować globalny e-biznes”
- Kamil Mirowski, Socializer.pl – “Social media nie sprzedaje”
- Agnieszka Andrzejczuk, Siódemka S.A.
Chętni mogą zapisywać się do ShopCamp Arena – 5-minutowych, otwartych prezentacji ciekawych projektów i inicjatyw. Pokaż się, opowiedz o tym czym się inspirujesz. Forma prezentacji jest dowolna.
Uczestnictwo w spoktaniu jest bezpłatne. Wystarczy dokonać rejestracji shopcamp.pl/order
ShopCamp odbędzie się 21 kwietnia w Białymstoku (WOAK Spodki, ul. Św. Rocha 14). Start godz. 12:00. Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej: shopcamp.pl
Mecenasem trzeciego cyklu spotkań ShopCamp jest Platforma iStore.pl. Partnerem merytorycznym ShopCamp jest firma NetArch. Partnerem logistycznym jest Siódemka S.A. Patronem medialnym wydarzenia jest Magazyn Proseed.