Reklamy
Artykuł sponsorowany

Facebook i Google jako najskuteczniejsze źródła reklamy internetowej

Reklama w internecie to obecnie jedna z najlepszych form zaprezentowania swoich usług szerszej społeczności. Oczywiście cały czas przoduje jej odpowiednik w telewizji, jednak na równi można ją postawić z reklamami w radiu. To bardzo istotne z punktu widzenia przedsiębiorcy, gdyż za dużo niższą kwotę jest w stanie dotrzeć do bardzo dużej liczby odbiorców. Wymaga to jednak pojęcia o celach marketingowych oraz odpowiednim ustawieniu targetu. 

 

  1. Reklama w Internecie – narzędzie Google
  2. Facebook Ads – skuteczna reklama na portalu społecznościowym

 

Reklama w Internecie – narzędzie Google

Internet gości praktycznie w każdym domu. Codziennie korzystają z niego setki milionów osób, które spędzają czas na wyszukiwaniu konkretnych informacji lub sklepów. Dlatego właśnie Google postanowiło stworzyć specjalny panel dla swoich klientów, gdzie będą mogli oni zareklamować swoje usługi i firmę.

 

Bardzo często podczas wyszukiwania danej frazy pierwsze dwa linki to płatne reklamy. Tak właśnie działa Google Ads, które umieszcza informacje o przedsiębiorstwie oraz bezpośrednio kieruje na stronę klienta. W ten sposób można zyskać szerokie grono nowych kontrahentów. Oczywiście obarczone to jest odpowiednim cennikiem, jednak skuteczność działania reklamy internetowej w wyszukiwarce można odczuć niemalże natychmiast.

 

Tak samo spektakularnie kreuje się spadek zainteresowania witryną w przypadku, gdy finansowanie reklamy w Google Ads się zakończy. Oczywiście nie oznacza to, że wszyscy potencjalni kontrahenci znikną. Więcej na ten temat można przeczytać na stronie https://harbingers.io/blog

 

Facebook Ads – skuteczna reklama na portalu społecznościowym

Facebook Ads to reklama w najpopularniejszym portalu społecznościowym, który działa bardzo podobnie do reklamy w Google. Osoby, które prowadzą swoją działalność również na nim, mają szansę pozyskać wielu rzetelnych i stałych klientów.

 

Wszystko jednak polega na tym, aby umieć ich zatrzymać. Wystarczy jednak wybrać jeden post lub swoją stronę i zacząć ją promować. Odpowiednie dobranie targetu sprawi, że w ciągu pierwszych godzin będzie można zauważyć znaczący wzrost zainteresowania firmą. W przeciwieństwie do Google znacznie większa ich część pozostaje w witrynie i regularnie ją odwiedza. Wystarczy jedynie codziennie dodawać interesujące i angażujące posty, aby wyjść do kontrahentów. Jak kształtują się wydatki na reklamę w Facebook? Dane są różne. Trzeba wiedzieć przede wszystkim, że w zależności od ilości dni i wysokości finansowania, osiągane wyniki będą wyższe lub niższe. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie https://harbingers.io/blog/reklama-w-internecie-kilka-watkow-z-raportu-interaktywnie

Reklamy