Reklamy
Artykuł sponsorowany

Naklejki ostrzegawcze na paczki – wyposażenie każdego sklepu wysyłkowego

Prowadzisz sklep internetowy, a wysyłkę produktów zlecasz zewnętrznym firmom kurierskim? Jeśli tak, musisz bardzo dobrze zadbać o zabezpieczenie towarów – bez względu na to, co znajduje się w Twojej ofercie. Solidne opakowanie nie wystarczy. Warto również umieścić dodatkowe komunikaty dla kuriera – tak, aby zmniejszyć ryzyko, że przesyłka zostanie uszkodzona w dostawie. Służą temu specjalne ostrzegawcze naklejki na paczki. Dowiedz się więcej!

Czym są etykiety ostrzegawcze na paczki?

Naklejki ostrzegawcze na paczki to dodatkowe elementy oznaczenia opakowania, które komunikują konieczność ostrożnego obchodzenia się z ładunkiem. Powinny być umieszczone na każdej przesyłce, której zawartość jest np. podatna na uszkodzenia mechaniczne lub inne zagrożenia. To jednak nie wszystko. W niektórych przypadkach ważne jest to, w jakim kierunku są ułożone towary w trakcie transportu i magazynowania. Można też zastosować różnego rodzaju informacyjne nalepki na paczki – wszystko zależy od zawartości.

Jakie naklejki na paczki są zamawiane najczęściej?

Naklejki ostrzegawcze na paczki najczęściej zawierają ustandaryzowane komunikaty – takie, które są jasne i zrozumiałe dla każdej firmy kurierskiej. Typowe komunikaty, które można na nich znaleźć, to:

  • OSTROŻNIE SZKŁO – najczęściej takie nalepki na paczki, poza charakterystycznym napisem, mają rysunek zbitego kieliszka, który można łatwo zinterpretować. Tego typu etykiety są naklejane nie tylko na paczki ze szkłem, ale także z ceramiką, porcelaną i innymi łatwo tłukącymi się materiałami;
  • NIE RZUCAĆ / FRAGILE – to oznakowanie, które również może się pojawić na wyrobach ze szkła czy ceramiki, ale także na artykułach elektronicznych, sprzęcie AGD/RTV i wszelkich innych przesyłkach, które mogą ulec uszkodzeniu mechanicznemu;
  • GÓRA – to oznaczenie stosowane wówczas, kiedy towar musi być ustawiony w konkretnej pozycji; jest stosowane np. przy przewozie lodówek i artykułów, które mogą się wylać, kiedy są przewożone na boku czy odwrócone górą do dołu;
  • NIE PIĘTROWAĆ – to ostrzeżenie, które zabrania firmom kurierskim oraz magazynom umieszczania na opakowaniu kolejnego, w celu zaoszczędzenia miejsca; takie działanie może doprowadzić do uszkodzenia paczki.

Można również sięgnąć po informacyjne nalepki na paczki, które są komunikatem dla klienta. Mogą to być np. komunikaty takie jak: FAKTURA WEWNĄTRZ czy SPRAWDŹ ZAWARTOŚĆ PRZESYŁKI W OBECNOŚCI KURIERA. Ich wykorzystanie zasugeruje klientowi np. weryfikację, czy towary nie zostały uszkodzone w transporcie lub ostrożne otwieranie opakowania (tak, aby nie zniszczyć faktury i innej ważnej dokumentacji).

Gdzie zamówić naklejki ostrzegawcze na paczki?

Naklejki ostrzegawcze na przesyłki najwygodniej jest kupić w firmie, która produkuje również opakowania wykorzystywane w transporcie.

Zamówienie wszystkich niezbędnych elementów, np. foliopaków kurierskich, folii stretch i naklejek na przesyłki, bezpośrednio u jednego producenta pozwala zoptymalizować koszty pakowania i zapewnić sobie stały dostęp do wszystkich niezbędnych akcesoriów– podpowiada ekspert z firmy Grala, która specjalizuje się zarówno w produkcji opakowań foliowych, jak i etykiet ostrzegawczych na paczki.

Przy zakupie etykiet warto też zwrócić uwagę na możliwość personalizacji treści komunikatu oraz jego kolorystyki – na przykład z myślą o wzmocnieniu brandingu sklepu wysyłkowego. Sprawdź etykiety ostrzegawcze dostępne w sklepie:https://sklep.grala.com.pl/pakowanie/etykiety-samoprzylepne/

żródło: materiał zewnętrzny

Reklamy