Reklamy
Artykuł sponsorowany

Nowe rozwiązania płatnicze – jak być na bieżąco?

Metody finalizacji transakcji pozwalają zwiększyć osiągane wyniki sprzedażowe. Ich funkcjonalność dostosowywana jest również do potrzeb użytkowników, odwiedzających sklepy internetowe. Warto wiedzieć, gdzie szukać informacji na temat oferowanych udoskonaleń

Strony internetowe operatorów płatności

Firmy zajmujące się wprowadzaniem nowoczesnych rozwiązań udostępniają na swoich witrynach artykuły blogowe oraz opisy systemów. Każdy klient i e-handlowiec może więc zdobyć informacje na temat funkcji poszczególnych metod finalizacji transakcji. Warto odwiedzać strony internetowe poszczególnych firm, gdyż operatorzy płatności regularnie wprowadzają udoskonalenia systemów. Przeglądając artykuły blogowe, należy zwrócić uwagę na korzyści płynące z użytkowania danego modułu. Warto również dowiedzieć się, które metody chronią środki finansowe, przepływające pomiędzy jednostkami danej transakcji.

Newslettery

W internecie znaleźć można portale, na których udostępniane są artykuły, dotyczące różnorodnych ciekawostek technologicznych. Witryny posiadają specjalne wtyczki, obsługujące newslettery. Po wypełnieniu formularza użytkownik zostaje zapisany do bazy subskrybentów. Na jego mail każdego miesiąca wysyłane są informacje na temat nowych artykułów umieszczonych na portalu. Odpowiednik newsletterów stanowią powiadomienia web push. Komunikaty generowane w obrębie małych prostokątnych okienek umożliwiają dostosowane contentu do konkretnego odbiorcy. Użytkownik dostaje więc powiadomienia w przypadku publikacji artykułów związanych z jego zainteresowaniami. Notyfikacje web push stanowią narzędzia wykorzystywane w ramach marketingu za przyzwoleniem. Użytkownik może więc bez komplikacji wypisać się z bazy subskrybentów danego kanału.

Bezpieczne metody płatności online przyśpieszają proces zakupowy. Warto regularnie odwiedzać witrynę https://smartix.pl/, by móc znaleźć szczegółowe informacje na temat nowoczesnych i funkcjonalnych systemów transakcyjnych oferowanych przez różnorodnych dostawców. 

Reklamy