E-commerce w Chinach pędzi jak szalony – obywatele Państwa Środka przez ostatnie dwa lata co roku wydawali na zakupy w sieci dwa razy więcej, niż w poprzednim. Ceneo postanowiło pokazać kulisy tworzenia swojej najnowszej kampanii wizerunkowej. Tak, tej z zakonnicą. Podsumowanie dnia 22.11.2012 Rynek e-commerce w Chinach rośnie w tempie ponad 100% rocznie http://bit.ly/U1s29I Dodatek Proseed o programie 3.1 PO IG już niebawem http://bit.ly/UvyLcu Ceneo pokazuje, jak powstawała nowa kampania wizerunkowa serwisu http://bit.ly/TSQqrS Stały abonament czy dostęp do treści na żądanie? Zależy od kraju http://bit.ly/UJf0w6   Zdjęcie w nagłówku artykułu zostało udostępnione dzięki uprzejmości serwisu fotolia.com (© bloomua)

Materiał zewnętrzny

Tworzenie stron i aplikacji bez kodowania? To możliwe!
Tworzenie stron i aplikacji bez kodowania? To możliwe!
W świecie technologii, gdzie każda firma stara się być na fali cyfrowej transformacji, pojawia się pytanie: czy można tworzyć strony internetowe i aplikacje...

Materiał zewnętrzny

Rejestracja kasy fiskalnej – jak to zrobić?
Rejestracja kasy fiskalnej – jak to zrobić?
Rejestracja kasy fiskalnej jest kluczowym elementem prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce, w tym również w takich miastach jak Kraków. Proces...

Zobacz również