Pizza Hut zarządzana przez AmRest powierzyła obsługę i prowadzenie działań digitalowych na polskim rynku agencji Deloitte Digital. Do obowiązków agencji należy m.in. opracowanie strategii i obsługa działań dla wszystkich kanałów komunikacji digitalowej marki, w tym dlamediów społecznościowych t.j. Facebook, Instagram, Twitter. Współpracę nawiązano w wyniku przetargu, do którego stanęły wiodące agencjereklamowe, oferujące usługi z zakresu obsługi nowych mediów. - Agencja Deloitte Digital przedstawiła najciekawszą i najbardziej dopasowaną do potrzeb marki propozycję zarówno w zakresie strategii, kreacji, jak i obsługi projektowej dla bieżącej komunikacji oraz cyklicznych aktywacji w obszarze digital, dlatego bardzo cieszymy się na tę współpracę – mówi Karolina Kobiela, Senior New Media Manager Pizza Hut. - Wsparcie komunikacji w obszarze digitalowym ma na celu nie tylko wzmocnienie wizerunku marki Pizza Hutonline – mówi Iza Zajfert, Client Service Director Deloitte Digital – Chcemy wykorzystać nowe media do zintensyfikowania sprzedaży oraz wsparcia marki również w działaniach prowadzonych offline. Obsługą marki Pizza Hut po stronie agencji zajmie się Łukasz Szmel, Account Director Deloitte Digital. Deloitte Digital

Materiał zewnętrzny

Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym? To pytanie nurtuje wielu osób borykających się z nagromadzonymi krótkoterminowymi zobowiązaniami. Choć proces...

Zobacz również