Pizza Hut zarządzana przez AmRest powierzyła obsługę i prowadzenie działań digitalowych na polskim rynku agencji Deloitte Digital.
Do obowiązków
agencji należy m.in. opracowanie strategii i obsługa działań dla wszystkich kanałów komunikacji digitalowej marki, w tym dla
mediów społecznościowych t.j. Facebook, Instagram, Twitter. Współpracę nawiązano w
wyniku przetargu, do którego stanęły wiodące
agencjereklamowe, oferujące
usługi z zakresu obsługi nowych mediów.
- Agencja Deloitte Digital przedstawiła najciekawszą i najbardziej dopasowaną do potrzeb
marki propozycję zarówno w zakresie
strategii, kreacji, jak i obsługi projektowej dla bieżącej komunikacji oraz cyklicznych aktywacji w obszarze digital, dlatego bardzo cieszymy się na tę współpracę – mówi Karolina Kobiela, Senior New Media
Manager Pizza Hut.
- Wsparcie
komunikacji w obszarze digitalowym ma na celu nie tylko wzmocnienie wizerunku marki Pizza Hut
online – mówi Iza Zajfert, Client Service Director Deloitte Digital – Chcemy wykorzystać
nowe media do zintensyfikowania
sprzedaży oraz wsparcia marki również w działaniach prowadzonych offline.
Obsługą marki Pizza Hut po
stronie agencji zajmie się Łukasz Szmel, Account Director Deloitte Digital.
Deloitte Digital