Biznes

DPD Polska kolejnym klientem ArchiDoc z rynku KEP

ArchiDoc z Grupy OEX wdrożył kompleksowe rozwiązanie usprawniające przepływ dokumentów w firmie kurierskiej DPD Polska. Usługa została dostosowana do specyfiki procesów realizowanych przez podmioty z branży transportu i logistyki.   

W ramach współpracy z DPD Polska ArchiDoc obsługuje m.in. listy przewozowe, umowy z klientami
i protokoły szkodowe klienta. Usługa obejmuje digitalizację i udostępnianie dokumentacji, e-archiwum
i archiwizację papierową. W projekcie jest wykorzystywana autorska technologia INDO, udostępniana klientowi w modelu SaaS (software as a service).

Systematycznie optymalizujemy wewnętrzne procesy, aby zapewnić nadawcom i odbiorcom jak najwyższy standard obsługi. Szybki dostęp do elektronicznych wersji dokumentów pozwala nam sprawnie realizować zadania związane z doręczaniem przesyłek i dążyć do najwyższej jakości obsługi – powiedziała Monika Kowalska, Członek Zarządu nadzorujący Pion Jakości, Administracji i Bezpieczeństwa w DPD Polska.

Rozwiązanie wdrożone w DPD Polska zostało dopasowane do specyfiki działania firm kurierskich i kategorii przetwarzanych przez nie dokumentów. Dostęp do zdigitalizowanej dokumentacji jest realizowany z poziomu platformy online. Przy wykorzystaniu aplikacji klient ma możliwość zamawiania także papierowych oryginałów dokumentów, które są dostarczane uprawnionym pracownikom DPD Polska
w ciągu 24 godzin.

Rozwój branży KEP napędza przede wszystkim dynamicznie rosnący e-commerce. Większa liczba przesyłek oznacza więcej dokumentów, ale także procesów związanych z obsługą klienta. Nasze usługi pomagają usprawnić codzienną pracę takich podmiotów – powiedział Konrad Rochalski, prezes zarządu ArchiDoc SA.

Według raportu PwC[1] rynek KEP w Polsce jest warty ponad 5 mld złotych, a liczba paczek wysyłanych rocznie do 2018 roku przekroczy 440 mln rocznie.

Firmy kurierskie coraz częściej wdrażają rozwiązania automatyzujące procesy biznesowe. To pozwala im skuteczniej konkurować na szybko rosnącym rynku – dodaje Konrad Rochalski.

ArchiDoc oferuje firmom kurierskim także kompleksową obsługę procesów biznesowych związanych
m.in.  z obsługą reklamacji. Realizacja takich projektów odbywa się z wykorzystaniem elektronicznego obiegu dokumentów (workflow).

 

Do grona klientów ArchiDoc należy także jeden z największych operatorów logistycznych
w Polsce, działający na rynku KEP.

[1] Raport PwC „Perspektywy wzrostu rynku przesyłek kurierskich, ekspresowych i paczkowych (KEP) w Polsce do 2018 roku”

 

Źródło obrazka: [internet]

Komentarze

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com