Notowana na NewConnect Spółka Fachowcy.pl Ventures S.A. 1 lutego 2016 r. miała 1129 klientów korzystających z abonamentowej usługiobecności w Internecie. Oznacza to wzrost całkowitej liczby klientów netto (uwzględniając rezygnacje) w ciągu roku o 656%.
Technologia wykorzystująca algorytmy sztucznej inteligencji używana przy pozyskiwaniu zleceń z Internetu jest oferowana przez Spółkę od ponad dwóch lat. W samym styczniu 2016 liczba nowo podpisanych umów abonamentowych wyniosła 71. Dla porównania w analogicznym okresie przed rokiem było to 33 umowy, co oznacza wzrost o 115%.
Fachowcy.pl dostarczają usługi kompleksowej obecności małych i średnich
firm w Internecie w modelu abonamentowym (umowa minimum na 12 miesięcy). W ramach usług Spółka dostarcza pełen
pakiet narzędzi niezbędnych do optymalnego pozyskiwania zleceń i
nowych Klientów z Internetu. Zaczynając od domeny (spółka jest oficjalnym rejestratorem domen internetowych w Polsce), przez indywidualnie stworzoną
stronęInternetową, po wszystkie narzędzia
kontaktu Klienta z firmą – takie jak wirtualny numer telefonu,
poczta e-mail oraz usługa live-chat.
Wykres 1. Google Trends: Yellow Pages („śmierć katalogów internetowych”)
– Zauważyliśmy, że od kiedy umarły katalogi
internetowe ok. 200 tysięcy małych i średnich firm w Polsce zostało pozostawionych bez opieki w Internecie. Te firmy oczekują prostej i zrozumiałej dla nich
oferty, która pozwoli im efektywnie pozyskiwać zlecenia z
sieci. Dlatego stworzyliśmy kompleksową ofertę gdzie dajemy im wszystko czego potrzebują w przystępnej
cenie i co ważne w ramach ich własnej domeny internetowej. Dzięki takiej konstrukcji oferty nasi klienci mają pewność, że
wartość marki, którą budują w sieci zawsze będzie ich własnością. Dostarczamy te firmy do Internetu w taki sposób, w jaki oczekuje tego Google, dlatego w krótkim czasie zajmują one wysokie pozycje w wyszukiwarce. Co ważne, nie stosujemy żadnych nielegalnych metod pozycjonowania, a wszystko robimy w 100% zgodnie z wytycznymi Google. To jest jedyna taka usługa na rynku. Dodatkowo dzięki naszej platformie reklamowej WAY2TRAFFIC mamy możliwość zbierania danych o osobach odwiedzających witryny naszych Klientów i wykorzystywania ich do lepszego dopasowania reklam do odbiorców – daje to naszym Klientom olbrzymią przewagę konkurencyjną w
płatnych działaniach reklamowych w Internecie. W 2015 r. wzmocniliśmy nasz zespół sprzedażowy, co zaowocowało skokowym wzrostem liczby klientów.
Wierzymy, że szybkie tempo przyrostu nowych abonentów uda się utrzymać również w kolejnych miesiącach, co coraz bardziej przybliża nas do osiągnięcia poziomu rentowności – komentuje Piotr Surmacki, prezes Fachowcy.pl Ventures S.A.
Władze Spółki zdecydowały, że od lutego będą co miesiąc raportować liczbę klientów oraz liczbę nowo podpisanych umów. Przychód z konkretnej umowy zależy od rodzaju planu abonamentowego, na który zdecydował się klient. Spółka świadczy również dla swoich Klientów dodatkowe usługi poza standardowymi pakietami.
Fachowcy.pl Ventures S.A.