„Angry Birds” - bohaterami produktów firmy ZPC Otmuchów.Producent słodyczy i słonych przekąsek pozyskał licencję „Angry Birds” i będzie produkować żelki, produkty śniadaniowe, batony i mleczka wykorzystując tę popularną markę. To pierwszy tego typu projekt dla Grupy, a w przyszłości możliwa jest współpraca z kolejnymi silnymi licencjami.
„Angry Birds to obecnie jedna z najbardziej popularnych
marek świata. Jej
pozycja umocni się dodatkowo w maju tego roku po wejściu do kin zapowiadanego filmu” –– powiedział Mariusz Popek, Prezes
ZarząduZPC Otmuchów S.A.
Do tej pory grę "Angry Birds" ściągnęły na swoje urządzenia
mobilne ponad dwa miliardy
użytkowników na całym świecie, a w każdym miesiącu gra w nią ok. 60 milionów ludzi. To jeden z największych przebojów w historii gier na smartfony i tablety. Ich popularność jest tak duża, że w tym roku do kin wejdzie film z bohaterami serii (Chuck, Red i Bomb) w rolach głównych.
Na półki polskich sklepów produkty Otmuchowa spod znaku „Angry Birds” trafią w kwietniu. Ich wprowadzeniu do
oferty towarzyszyć będą szerokie działania promocyjne, w tym m.in. konkurs dla klientów, gdzie do wygrania przewidziane są
cenne nagrody.
„Firma Rovio, autor bestsellerowych gier z serii Angry Birds, to kolejny ważny partner
Grupy Otmuchów. Bardzo cieszymy się z pozyskania tak silnego partnera i chcemy jak najlepiej wykorzystać tę współpracę.” – deklaruje prezes Popek.
W ramach
umowy ZPC Otmuchów pozyskał licencję na okres dwóch lat, a
sprzedaż produktów ma odbywać się we wszystkich
sieciach handlowych oraz rynku tradycyjnym na terenie całej Polski.
ZPC Otmuchów to jeden z największych producentów słodyczy, przekąsek i wyrobów śniadaniowych w Polsce. W ofercie ma produkty brandowe, jak również działa w sektorze „private label” (czyli dostarcza produkty
klientom, którzy sprzedają je pod własnymi markami).
Inner Value