„Angry Birds” -  bohaterami produktów firmy ZPC Otmuchów.Producent słodyczy i słonych przekąsek pozyskał licencję „Angry Birds” i będzie produkować żelki, produkty śniadaniowe, batony i mleczka wykorzystując tę popularną markę. To pierwszy tego typu projekt dla Grupy, a w przyszłości możliwa jest współpraca z kolejnymi silnymi licencjami. „Angry Birds to obecnie jedna z najbardziej popularnych marek świata. Jej pozycja umocni się dodatkowo w maju tego roku po wejściu do kin zapowiadanego filmu” –– powiedział Mariusz Popek, Prezes ZarząduZPC Otmuchów S.A. Do tej pory grę "Angry Birds" ściągnęły na swoje urządzenia mobilne ponad dwa miliardy użytkowników na całym świecie, a w każdym miesiącu gra w nią ok. 60 milionów ludzi. To jeden z największych przebojów w historii gier na smartfony i tablety. Ich popularność jest tak duża, że w tym roku do kin wejdzie film z bohaterami serii (Chuck, Red i Bomb) w rolach głównych. Na półki polskich sklepów produkty Otmuchowa spod znaku „Angry Birds” trafią w kwietniu. Ich wprowadzeniu dooferty towarzyszyć będą szerokie działania promocyjne, w tym m.in. konkurs dla klientów, gdzie do wygrania przewidziane są cenne nagrody. „Firma Rovio, autor bestsellerowych gier z serii Angry Birds, to kolejny ważny partner Grupy Otmuchów. Bardzo cieszymy się z pozyskania tak silnego partnera i chcemy jak najlepiej wykorzystać tę współpracę.” – deklaruje prezes Popek. W ramach umowy ZPC Otmuchów pozyskał licencję na okres dwóch lat, a sprzedaż produktów ma  odbywać się we wszystkich sieciach handlowych oraz rynku tradycyjnym na terenie całej Polski. ZPC Otmuchów to jeden z największych producentów słodyczy, przekąsek i wyrobów śniadaniowych w Polsce. W ofercie ma produkty brandowe, jak również działa w sektorze „private label” (czyli dostarcza produktyklientom, którzy sprzedają je pod własnymi markami). Inner Value

Zobacz również