Biznes

Inforsys wygrał przetarg na obsługę PGNiG

Inforsys – lider sektora obsługi procesów biznesowych w Polsce – podpisał kolejny kontrakt na dostarczanie usług spółce Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo w zakresie dystrybucji korespondencji. Umowa o wartości blisko 9,5 mln zł – zawarta na rok – obejmuje wysyłkę ponad 38,5 mln sztuk przesyłek. W zakresie objętym prawem opcjiprzewidywana jest możliwość przedłużenia kontraktu na kolejne 12 miesięcy na kwotę 9,5 mln zł.

W ramach kolejnego wygranego postępowania przetargowego na obsługę PGNiG przewidziana jest realizacja korespondencji masowej – m.in. faktury, pisma, przypomnienia o regulowaniu płatności i pozostałe pisma procesu windykacyjnego, blankiety wpłat i spłat.

„Korespondencja tego typu jest niezwykle wrażliwa ze względu na zawartość danych osobowych, dlatego wymaga zachowania środków bezpieczeństwa i szczególnej ochrony. Takie zadanie powierzyć można wyłącznie wiarygodnemu partnerowi, jakim jest Inforsys. Od 2011 roku regularnie wygrywamy przetargi na wydruk dokumentów rozliczeniowych dla PGNiG, co jest dowodem na przedstawienie przez nas korzystnejoferty zapewniającej jednocześnie najwyższą jakość usług” – mówi Witold Szczurek, prezes zarządu Inforsys.

Inforsys podczas realizacji kolejnej umowy z PGNiG będzie korzystać m.in. z linii technologicznej Xerox Impika, kupionej i zainstalowanej w połowie 2015 roku. Impika jest nowoczesnym rozwiązaniem pełnokolorowym, zapewniającym najwyższą jakość druku, a także najlepsze nasycenie kolorów i stabilność kolorystyczną. System charakteryzuje się wydajnością do 1700 stron na minutę, do 127 metrów na minutę oraz do 25 mln wydruków formatu A4 miesięcznie. Obecnie wydruki kolorowe najwyższej jakości coraz częściej docenianie są przez podmioty sektora publicznego, a także spółki Skarbu Państwa.

„Fundamentem sukcesu Inforsys jest profesjonalne podejście biznesowe oraz umiejętność realizacji wieloaspektowych zadań, m.in. dzięki innowacyjnym rozwiązaniom systemowym. Długofalowe działania naszejfirmy – w tym indywidualne podejście do każdego kontrahenta – mają na celu budowanie przewag konkurencyjnych i umacnianie pozycji w branży” – dodał Witold Szczurek.

Inforsys

Komentarze

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com