Biznes

LiveChat Software zwiększył w sierpniu bazę klientów o 394 firmy

W sierpniu LiveChat Software pozyskał 394 nowych klientów netto. Dzięki temu, według stanu na 1 września, z rozwiązania polskiej spółkikorzysta już 16.598 firm  z całego świata.

„Cały zespół pracuje intensywnie żeby nasz produkt i poziom obsługi klienta był coraz lepszy. Cieszymy się, że zostaje to docenione, czego efektem jest wzrost liczby klientów, a także wysoka pozycja w ogłoszonych niedawno rankingach najlepszych aplikacji dla biznesuserwisu G2 Crowd, które bazują właśnie na recenzjach użytkowników” – powiedział prezes Mariusz Ciepły. Przed rokiem rozwiązanie LiveChat wykorzystywało 11.917 klientów, co oznacza, że ich liczba wzrosła o ponad 39% w ciągu dwunastu miesięcy.

Liczba klientów korzystających z rozwiązania dostępnego za pośrednictwem serwisu www.livechatinc.com bezpośrednio przekłada się na dynamiczny wzrost wyników spółki. Zysk netto LiveChat Software w 2015 roku obrotowym (zakończonym 31 marca) wyniósł 28,07 mln zł – to o 51,3 proc. więcej niż w poprzednim roku. Skonsolidowane przychody wrocławskiej spółki wzrosły o 60,5% do 53,03 mln zł a zysk EBITDA o 50,5% do 36,16 mln zł.

Rozwiązania polskiej firmy wykorzystują m.in. takie marki jak: Orange, Adobe, Samsung, Pizza Hut, Ryanair, Macy’s, PBS, NetApp i wiele innych, urzędy (w tym amerykański Departament Stanu), uczelnie (Stanford University), a nawet kluby sportowe (m.in. Vancouver Canucks).

Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu „live chat dla biznesu”. Rynek takich rozwiązań rośnie bardzo szybko, bo ich zastosowanie przekłada się bezpośrednio natransakcje zawierane przez internet, oraz poprawę satysfakcji klientów.

LiveChat Software

Komentarze

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com