Biznes

Ponad 16 tys. klientów LiveChat Software

W lipcu grono klientów LiveChat Software powiększyło się o 312 firmy. Łącznie, według stanu na 1 sierpnia z rozwiązania spółki korzysta 16.204 klientów z ponad 140 krajów.

„W lipcu liczba klientów stosujących nasze rozwiązanie zwiększyła się o ponad 300. Oznacza to, że już ponad 16 tys. firm wykorzystuje nasze rozwiązanie, żeby efektywnie komunikować się ze swoimi klientami odwiedzającymi ich strony internetowe” – powiedział prezes Mariusz Ciepły.

Przed rokiem rozwiązanie LiveChat wykorzystywało 11.515 klientów, co oznacza, że ich liczba wzrosła o 40,7% w ciągu dwunastu miesięcy. Liczba klientów bezpośrednio przekłada się na dynamiczny wzrost wyników spółki. Zysk netto LiveChat Software w 2015 roku obrotowym (zakończonym 31 marca) wyniósł 28,07 mln zł – to o 51,3 proc. więcej niż w poprzednim roku. Skonsolidowane przychody wrocławskiej spółki wzrosły o 60,5% do 53,03 mln zł a zysk EBITDA o 50,5% do 36,16 mln zł.

Rozwiązania polskiej firmy wykorzystują m.in. takie marki jak: Orange, Adobe, Samsung, Pizza Hut, Ryanair, Macy’s, PBS, NetApp i wiele innych, urzędy (w tym amerykański Departament Stanu), uczelnie (Stanford University), a nawet kluby sportowe (m.in. Vancouver Canucks).

Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu „live chat dla biznesu”. Rynek takich rozwiązań rośnie bardzo szybko, bo ich zastosowanie przekłada się bezpośrednio natransakcje zawierane przez internet, oraz poprawę satysfakcji klientów.

LiveChat Software S.A.

Komentarze

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com