Przychody spółki CDRL w sieci detalicznej w Polsce wzrosły w lutym o 13% rok do roku. Właściciel marki Coccodrillo bardzo dynamicznie zwiększa sprzedaż w internecie, w lutym była ona wyższa o 155% niż przed rokiem. „Cieszymy się z kolejnego miesiąca bardzo stabilnego wzrostusprzedaży w polskich sklepach i dynamicznego rozwoju naszego e-sklepu. W lutym uruchomiliśmy jego czeską wersję, a w planach mamy kolejne” – powiedział Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL. Przychody ze sprzedaży towarów w sieci detalicznej w Polsce wyniosły w lutym 7,36 mln zł, wobec 6,49  mln zł przed rokiem. Od początku roku przychody wyniosły 17,60 mln zł wobec 15,73 mln zł w analogicznym okresie 2015 r. Sprzedaż w segmencie „e-commerce w Polsce” wyniosła w lutym 862 tys. zł wobec 338 tys. zł przed rokiem. W trakcie dwóch miesięcy tego roku wyniosła ona 1,975 mln zł wobec 804 tys. zł w analogicznym okresie zeszłego roku. W całym zeszłym roku sprzedaż spółki w polskiej sieci detalicznej wzrosła o 15 proc. do 122,35 mln zł. W tym samym czasie sprzedaż w internecie wyniosła 7,75 mln zł i była o 47% wyższa niż osiągnięta w 2014 r. Spółka planuje obecnie m.in. realizację inwestycji w logistykę i dalszy rozwój sieci sprzedaży w Polsce oraz zagranicą. CDRL zadebiutowało na głównym rynku GPW w dniu 28 października 2014 r. Grupa CDRL

Materiał zewnętrzny

Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym? To pytanie nurtuje wielu osób borykających się z nagromadzonymi krótkoterminowymi zobowiązaniami. Choć proces...

Zobacz również