Przychody spółki CDRL w sieci detalicznej w Polsce wzrosły w lutym o 13% rok do roku. Właściciel marki Coccodrillo bardzo dynamicznie zwiększa sprzedaż w internecie, w lutym była ona wyższa o 155% niż przed rokiem.
„Cieszymy się z kolejnego miesiąca bardzo stabilnego
wzrostusprzedaży w polskich
sklepach i dynamicznego rozwoju naszego e-sklepu. W lutym uruchomiliśmy jego czeską wersję, a w planach mamy kolejne” – powiedział Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL.
Przychody ze sprzedaży towarów w sieci detalicznej w Polsce wyniosły w lutym 7,36 mln zł, wobec 6,49 mln zł przed rokiem. Od początku roku
przychody wyniosły 17,60 mln zł wobec 15,73 mln zł w analogicznym
okresie 2015 r.
Sprzedaż w segmencie „e-commerce w Polsce” wyniosła w lutym 862 tys. zł wobec 338 tys. zł przed rokiem. W trakcie dwóch miesięcy tego roku wyniosła ona 1,975 mln zł wobec 804 tys. zł w analogicznym okresie zeszłego roku.
W całym zeszłym roku sprzedaż spółki w polskiej sieci detalicznej wzrosła o 15 proc. do 122,35 mln zł. W tym samym
czasie sprzedaż w
internecie wyniosła 7,75 mln zł i była o 47% wyższa niż osiągnięta w 2014 r.
Spółka planuje obecnie m.in. realizację
inwestycji w logistykę i dalszy rozwój sieci sprzedaży w Polsce oraz zagranicą.
CDRL zadebiutowało na głównym
rynku GPW w dniu 28 października 2014 r.
Grupa CDRL