W pierwszej połowie roku przychody spółki CDRL w polskich sklepachwzrosły o 12% i wyniosły 63,44 mln zł. Sześć miesięcy minęło pod znakiem szybkiego rozwoju sklepu internetowego – sprzedaż w polskim kanale e-commerce wzrosła w tym czasie aż o 113% do 5,61 mln zł.
Tylko w czerwcu przychody CDRL w polskich sklepach wyniosły 10,86 mln zł, co oznacza
wzrost o 12% w stosunku do analogicznego okresu poprzedniego roku. Równocześnie przychody polskiego
sklepu internetowego wyniosły 0,91 mln zł, czyli były o 121% wyższe niż przed rokiem.
„Osiągnięte wyniki są zgodne z naszymi oczekiwaniami. Coraz większą część naszych przychodów generujemy w
internecie. Liczymy na dalszy rozwój kanału e-commerce,
pracujemy m.in. nad kolejnymi wersjami językowymi naszego sklepu” – powiedział wiceprezes CDRL Tomasz Przybyła.
„Bardzo ciekawy będzie dla nas sezon letni. Żeby być bliżej naszych
klientów po raz pierwszy otwieramy sklepy sezonowe w popularnych miejscowościach wypoczynkowych” – dodał prezes
Marek Dworczak. Od końca czerwca działają już wszystkie zaplanowane letnie sklepy Coccodrillo, w tym dwanaście nad morzem i trzy w innych turystycznych miejscowościach. Zaprezentowane w nich są głównie letnie kolekcje spółki.
W całym zeszłym roku skonsolidowane przychody Grupy CDRL wzrosły o ponad 13% do 179,4 mln zł.
Zysknetto Grupy wzrósł o 16,7% do 13,3 mln zł.
Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska. Na koniec zeszłego roku sieć
handlowa spółki liczyła 361 sklepów w krajach Unii Europejskiej i 86 placówek poza nią.
CDRL zadebiutowało
na głównym rynku GPW w dniu 28 października 2014 r.
Grupa CDRL