Gospodarka

Arena.pl rozwija działalność i notuje zyski po I połowie roku

Spółka Arena.pl S.A. zanotowała w I połowie 2016 r. ponad 876 tys. zł przychodów i prawie 179 tys. zł zysku netto. Firma jest właścicielem dynamicznie rozwijającej się platformy sprzedaży Arena.pl –  opartej na programie współwłasności w społeczności. Od momentu startu w lutym do końca półrocza bieżącego roku platforma podwoiła liczbę dostępnych produktów. Liczba zarejestrowanych sprzedawców wzrosła w tym czasie o 660 proc.

„Naszym celem strategicznym jest pozycja wicelidera polskiego rynku e-commerce. Zanotowaliśmy mocny start, z którego jesteśmy zadowoleni.Na rynku jest miejsce dla kolejnego mocnego gracza, a naszym atutem jest m.in. oryginalny model współwłasności Arena.pl, który chcemy propagować” – powiedział prezes Michał Kowalski.

Zgodnie z ideą współwłasności, partnerzy Arena.pl mogą stać się jej właścicielami. Użytkownicy serwisu dokonując transakcji zbierają punkty, które mogą być w przyszłości wymienione m.in. na akcje Spółki. To pierwszy na świecie program współwłasności w społeczności, finansowany wyłącznie przez polski kapitał.

Partnerem strategicznym projektu jest MasterCard, operator bezpiecznego portfela elektronicznego MasterPass co na pewno zwiększa wiarygodność i bezpieczeństwo płatności. Głównym udziałowcem jest fundusz LMB Capital, w połowie należący do Banku SGB.

Do końca kwietnia 2016 roku, Arena.pl sp. z o.o. (w całości należącą do Arena.pl S.A.) prowadziła wielokanałową kampanię reklamową w Internecie, w kinach i w telewizji, której celem było budowanie świadomości marki jak i pozyskanie dużego ruchu użytkowników na platformie zakupowej Arena.pl. Platforma ruszyła w lutym 2016 roku z 2 mln produktów w 56 kategoriach, pochodzących od 300 profesjonalnych sprzedawców. Na koniec II kwartału platforma oferowała około 4mln produktów i 2 tys. zarejestrowanych sprzedawców co od momentu premiery daje wzrost odpowiednio 91% i  660%.

Arena.pl S.A.

Komentarze

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com