RetailMeNot to centrum zakupów online, jedno z czołowych na świecie. Łączy sklepy oraz marki z klientami, udostępniając im setki tysięcy kuponów rabatowych, promocji typu cash back i zniżek na zakupy w Internecie. Teraz gigant wchodzi do Polski, uruchamiając serwis RetailMeNot.pl (www.retailmenot.pl).
RetailMeNot to jeden z pionierów
cyfrowego oszczędzania. Umożliwia kupującym na całym świecie znajdowanie kuponów rabatowych i zniżek na zakupy online, oferowanych przez ich ulubione sklepy oraz marki. Po wejściu do Polski, firma prowadzi obecnie platformy do oszczędzania na dziewięciu rynkach. W 2015 roku w skali globalnej sieć odnotowała ponad 718 milionów wizyt i umożliwiła swoim partnerom sprzedaż o
wartości blisko 5 miliardów
dolarów. Firma RetailMeNot, która została założona w 2009 roku w Austin w Teksasie, działa
na rynku europejskim od 2011 roku, prowadząc wiodące platformy cyfrowego oszczędzania w Wielkiej Brytanii, Francji, Holandii, Niemczech, Hiszpanii i Włoszech.
,,Rozwój w skali globalnej to część DNA naszej
firmy od samego początku. Polska to następny krok w tej podróży, ponieważ jest bardzo ciekawym i obiecującym rynkiem”, mówi Giulio Montemagno, Senior Vice President International w RetailMeNot. ,,Wykazuje najwyższy
wzrost gospodarczy w Europie, zajmuje czwarte miejsce wśród krajów Unii Europejskiej pod względem liczby kupujących online (1), a e-commerce w Polsce rozwija się w tempie powyżej średnich
wskaźników. Dlatego to dla nas naturalny wybór.”
Polska platforma, która odzwierciedla unikalny wygląd i interfejs międzynarodowego brandingu RetailMeNot, jest zbudowanym według najnowocześniejszych technologii centrum zakupów online. Łączy sprzedawców i marki z konsumentami nastawionymi na oszczędzanie. Dzięki serwisowi kupujący mogą łatwo znaleźć i natychmiast
skorzystać z wartościowych okazji, kuponów rabatowych i ofert swoich ulubionych marek i sklepów. Wachlarz kategorii jest przy tym bardzo szeroki. To m.in. moda, elektronika, podróże i żywność. RetailMeNot nie tylko łączy sklepy i marki z konsumentami poszukującymi najkorzystniejszych ofert, lecz również stanowi społecznościową sieć smart shopperów. W zamian za nagrody, do wykorzystania w czasie zakupów, użytkownicy platformy są zachęcani do dzielenia się swoimi doświadczeniami i znalezionymi przez siebie atrakcyjnymi ofertami oraz zniżkami. W ten sposób RetailMeNot sprawia, że kupujący pomagają sobie nawzajem, dzięki czemu zakupy w sieci stają się jeszcze wygodniejsze, bezpieczniejsze i tańsze.
„Dla nas wszystko zaczyna się od konsumentów. Nasza misja polega na tym, by pomóc im oszczędzać za każdym razem, gdy robią zakupy, na wszystkich etapach shopping experience”, mówi Mike Lester, Vice President and General Manager, New Markets w RetailMeNot. ,,Wiemy, że polscy konsumenci obserwują rynek pod kątem
najlepszych ofert online, a z kuponów rabatowych korzystają regularnie. My udostępniamy im wygodną i bezpieczną platformę, gdzie potrzeba tylko kilku kliknięć, by bez wysiłku znaleźć odpowiednie i aktualne oferty rabatowe i zniżki. A najlepsze dla kupujących jest to, że
dostęp do tych ofert jest u nas całkowicie darmowy.”
Dzięki temu, że RetailMeNot tworzy międzynarodową sieć rynków, zapewnia swoim partnerom szerszy zasięg. Łączy ich z zainteresowanymi klientami na rynkach kluczowych dla handlu online, w sposób płynny i poprzez wszystkie kanały. „Coraz więcej sklepów i marek działa w skali międzynarodowej, rozwijając się na nowych rynkach. Dlatego w coraz większym stopniu
pracujemy ponad granicami oferując naszą technologię oraz najlepsze praktyki, by zapewnić kupującym możliwie najlepszy shopping experience oraz optymalne rozwiązania dla sprzedawców i
marek na całym świecie, ”podsumowuje Mike Lester.
Wejście do Polski pod szyldem RetailMeNot to również część
strategii firmy, polegającej na budowie marki rozpoznawalnej w skali międzynarodowej. „Ujednolicona marka podkreśla niezmiennie wysoką
jakość naszych usług, szeroki zasięg naszej oferty, jak również innowacyjność naszych rozwiązań w
sprzedaży online ponad granicami krajów. Na wszystkich rynkach, na których jesteśmy obecni, naszym celem jest być wiodącą platformą dla sprzedawców oraz konsumentów myślących o oszczędzaniu,” dodaje Giulio Montemagno.
Platforma RetailMeNot.pl będzie prowadzona z głównej siedziby i hubu innowacji RetailMeNot na kontynentalną Europę w Amsterdamie. Zarządza nią Mike Lester, Vice President and General Manager, New Markets w RetailMeNot.
RetailMeNot