Gospodarka

Sprzedaż w polskich sklepach Coccodrillo wzrosła o 22 proc. w sierpniu

W sierpniu przychody spółki CDRL wypracowane przez polskie sklepyCoccodrillo wzrosły o 22 proc. w porównaniu do wyników sprzed roku. Przychody spółki zanotowane w polskim kanale e-commerce wzrosły o 123 proc. w porównaniu do sierpnia poprzedniego roku.

„Sezon letni był dla nas bardzo udany w lipcu przychody naszych polskich sklepów wzrosły o 19%, a sierpień okazał się jeszcze lepszy” – powiedział wiceprezes CDRL Tomasz Przybyła.

Przychody CDRL w polskich sklepach wyniosły w sierpniu 14,50 mln zł wobec 11,89 mln zł rok wcześniej. Od początku roku (styczeń – sierpień) polskie sklepy sieci Coccodrillo wypracowały już 90,42 mln zł przychodów, czyli o 14% więcej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Bardzo dynamicznie rośnie sprzedaż internetowa. Polski kanał e-commerce wypracował w sierpniu 1,50 mln zł przychodów dla CDRL. Oznacza to wzrost aż o 123 proc. w porównaniu do sierpnia 2015 r., kiedy ten wynik wyniósł 675 tys. zł.
Od początku roku przychody CDRL w polskim internecie wzrosły o 98 proc. r/r do 7,61 mln zł.

W całym zeszłym roku skonsolidowane przychody Grupy CDRL wzrosły o ponad 13% do 179,4 mln zł. Zysknetto Grupy wzrósł o 16,7% do 13,3 mln zł.
Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska. Na koniec zeszłego roku sieć handlowa spółki liczyła 361 sklepów w krajach Unii Europejskiej i 86 placówek poza nią.
CDRL zadebiutowało na głównym rynku GPW w dniu 28 października 2014 r.

CDRL S.A.

Komentarze

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com