Aktualności Marketing

Narzędzia marketingowe do zwiększania ruchu na stronie internetowej

Nawet najlepsza strona, zawierająca bardzo użyteczne treści i zaprojektowana z myślą o uzyskiwaniu jak najlepszej konwersji, nie przyniesie zysków, jeśli nie będą się na niej pojawiać potencjalni klienci. Jak ściągnąć ruch na stronę? Co zrobić, aby pojawiali się na niej nowi użytkownicy, a ci, którzy już tu byli, częściej wracali? Poniżej przedstawiamy kilka narzędzi marketingowych, które mogą się okazać przydatne na tym polu.

Google AdWords

Reklamy wyświetlane w przeglądarce Google to niejako „podstawa podstaw”. Dzięki dopasowaniu ich do wyszukiwanych słów kluczowych masz pewność, że są one prezentowane tylko osobom, które faktycznie są zainteresowane konkretną tematyką. Jednocześnie fakt, że są rozliczane na podstawie kliknięć sprawia, że płacisz tylko wtedy, gdy kogoś reklama zainteresuje.

Warto zauważyć, że reklamy Google mogą być wyświetlane nie tylko w samej wyszukiwarce, lecz również na stronach, których właściciele postanowili współpracować z gigantem z Redmond właśnie poprzez prezentowanie reklam. Jeśli połączyć to z remarketingiem (a więc reklamami wyświetlanymi osobom, które już wcześniej daną stronę odwiedziły), efekt może być naprawdę bardzo dobry!

Newslettery i powiadomienia web push

Jeżeli chcesz podtrzymywać kontakt z internautami, którzy wcześniej odwiedzali Twoją witrynę, postaraj się ich zachęcić do zapisu na newslettera. Jeżeli pozostawią Ci swój adres e-mail, w przyszłości będzie możliwe wysyłanie im informacji o nowych treściach, produktach i usługach, czy promocjach.

Warto też rozważyć wdrożenie powiadomień web push oferowanych np. przez platformę PushPushGo.com, która pozwala na wyświetlanie krótkich powiadomień bezpośrednio w przeglądarce. W porównaniu do newslettera nie wymaga jednak pozostawiania żadnych dodatkowych danych, co ułatwia pokonanie ewentualnych wątpliwości odbiorcy.

Facebook Ads

Reklamy FB Ads to komunikaty wyświetlane użytkownikom Facebooka. Ich główną zaletą jest to, że łatwo je dopasować do indywidualnych upodobań odbiorców oraz ich cech demograficznych. Korzystając z nich możesz nie tylko szybko ściągnąć ruch na swoją stronę, ale też zyskasz pewność, że osoby, które trafią na stronę będą pasowały do Twojej grupy docelowej.

Komentarze

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com