Najlepsza kampania marketingowa nie tylko zdobywa uznanie widzów, ale także pozostaje na długo w ich pamięci. Które z ubiegłorocznych reklam cieszyły się największą popularnością wśród polskiego społeczeństwa?   Allegro – Legendy Polskie   Allegro okazuje się zdecydowanym faworytem, jeśli chodzi o popularność na polskim rynku. Znana platforma handlowa urzekła serca Polaków na dwa różne sposoby: odwołując się do ich uczuć oraz do historii naszego kraju. Projekt Legendy Polskie „odkurzył” rodzime legendy i przedstawił je w zupełnie nowej odsłonie, czym zdecydowanie zjednał sobie sympatię milionów użytkowników.   Allegro – Czego szukasz w Święta?   Wzruszający spot reklamowy od Allegro „Czego szukasz w Święta?” o nauce języka angielskiego również okazał się strzałem w dziesiątkę i został doceniony na całym świecie. Reklama poruszyła ważny problem rodzin rozdzielonych przez emigrację i tęsknoty za bliskimi, szczególnie dotkliwej w okresie świątecznym.   House of Cards   Promocja najnowszego sezonu popularnego serialu House of Cards to wydarzenie, którego pozornie wcale nie trzeba rozgłaszać. Serial podbił serca milionów widzów i cieszy się ogromnym zainteresowaniem na całym świecie. Tymczasem Netflix zdecydował się na pójście o krok dalej – korzystając z wyborów do Białego Domu, rozpoczął prawdziwą kampanię wyborczą Franka Underwooda, który jest głównym bohaterem House of Cards.   DecoMorreno   Każda marka marzy o przeprowadzeniu doskonałej akcji wirusowej, której efekty pozostaną na długo w pamięci jej obserwatorów. Najpopularniejszą tego rodzaju promocją ubiegłego roku było Cacao DecoMorreno, czyli opakowanie popularnego napoju przedstawione jako powieść. Pomysł szybko stał się hitem internetu, a arcydzieło kuchennej literatury zyskało 4 miejsce w rankingu „Top100 książek internautów” w serwisie lubimyczytać.pl. Na fali tej popularności marka organizowała specjalne tematyczne konkursy, a także rozpoczęła dyskusję w social media na temat swojej nowej książki oraz kolejnych dzieł autorstwa Decomorreno. Dzięki temu niespodziewana reklama mogła cieszyć się nie tylko cieszyć się ogromną popularnością, ale też dużym zasięgiem.   IKEA   IKEA specjalizuje się w tworzeniu reklam, które wywołują dużo emocji wśród widzów. Przekaz tej marki niejednokrotnie nas bawił, smucił czy zmuszał do refleksji. Najlepsza kampania marketingowa roku 2016 marki IKEA okazuje się nie tylko wzruszająca, ale i pouczająca. Meblowy potentat zdecydował się na przeprowadzenie eksperymentu społecznego, w którym poznaje ze sobą ludzi mieszkających na co dzień blisko siebie i mijających się na ulicy.   Najlepsza kampania marketingowa roku nie tylko przykuwa uwagę tłumów i zyskuje popularność na całym świecie. Reklama tego rodzaju musi także na długo pozostawać zapamiętaną i wzbudzać pozytywne skojarzenia z marką. Czy udało się to ubiegłorocznym reklamom?   Źródło obrazka:

Materiał zewnętrzny

Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym? To pytanie nurtuje wielu osób borykających się z nagromadzonymi krótkoterminowymi zobowiązaniami. Choć proces...

Zobacz również