Prowadzenie własnego biznesu to jednocześnie poczucie wolności i świadomości podejmowania niezależnych decyzji, ale także ogromna odpowiedzialność przy ich dokonywaniu. Nie możemy zwalić winy na nikogo innego, gdy coś nie idzie tak, jak planowaliśmy. Dostajemy zatem niesamowitą satysfakcję, gdy odnosimy sukces oraz ciężar porażek, których nie umieliśmy uniknąć. Nic dziwnego zatem, gdy mówi się, że własna firma to zabawa dla osób z nerwami ze stali. Poza odpornością na stres, musimy być też elastyczni i umieć korzystać z okazji, jakie dają nam okoliczności oraz dostępne technologie. To klucz do sukcesu, bez względu na branżę, w której działamy. Jednym z najtrudniejszych obszarów jest wątpienia rzeczowa i sprawna obsługa klienta.

Jak wspomóc się w kontaktach z klientem?

Dzisiejsze technologie pozwalają firmom na kompleksowe zarządzanie całością kontaktu z klientem. Musimy tylko wiedzieć, z jakich rozwiązań warto skorzystać i na czas wprowadzić je u siebie w firmie. Internet postawił przed nami morze możliwości, możemy dotrzeć z naszą ofertą niemal do każdego zakątka na świecie. Zrobienie tego sprawnie, skutecznie i opłacalnie okazuje się jednak sporo trudniejszym zadaniem, niż się nam wydawało. Im więcej zamówień czy zleceń, tym większy chaos w rozmowach z klientem, pominiętych maili i nieodebranych połączeń. Wychodząc naprzeciw tym wyzwaniom, stworzono nowoczesne i bardzo elastyczne narzędzie, jakim jest kompleksowy system do obsługi klienta Thulium. W efektywny i bardzo przejrzysty sposób pomaga on firmom zebrać w jedno miejsce całość obsługi klienta, tak by mieć wszystko pod kontrolą, ale by jednocześnie klient miał poczucie obsługi na najwyższym poziomie.

System helpdesk dający poczucie porządku

Thulium ma właśnie dwa podstawowe zadania. Przede wszystkim ma pomóc firmom w sprawnej i efektywnej obsłudze klienta. Daje właścicielom ogromny wpływ na bieżące działanie, dzięki łatwości raportowania i monitorowania ewentualnych punktów, gdzie pojawiają się problemy. Wszystko jest uporządkowane, każdy agent ma dokładnie przypisane zadania, a ty z łatwością sprawdzisz, czy wszystko przebiega, jak należy. Po drugie Thulium daje klientom poczucie, że zostali obsłużeni na najwyższym poziomie. Ich połączenia zostają zawsze odebrane lub zakolejkowane do oddzwonienia. Nigdy nie zostają oni z poczuciem, że nie mogą się do Ciebie „dobić”. Mogą z łatwością wybrać temat rozmowy i trafić z rozmową od razu do osoby, która umie im merytorycznie pomóc. Dzięki wykorzystaniu potencjału, jaki drzemie w pracy zespołowej, Thulium pozwala Ci na kontrolę i dobrą obsługę wszystkich kanałów komunikacyjnych z klientem.

Jedna skrzynka dla wszystkich

Bazą systemu jest system helpdesk, który zapewnia dobrą i całościową organizację obsługi emaili. Wszystko zebrane jest w jednym miejscu i usystematyzowane, czego nie można osiągnąć pracując na prywatnych skrzynkach pocztowych. Dostajesz możliwość wygodnego wglądu w sposób, w jaki załatwiana jest każda sprawa klienta. Helpdesk Thulium ułatwia także przekazywanie wiadomości między agentami, gdyż do skrzynki helpdesk dostęp ma cały zespół. Klient zostaje z łatwością rozpoznany i trafia do odpowiedniej osoby, a jeśli zachodzi konieczność może być przekazany sprawnie kolejnemu agentowi wraz z całą historią kontaktu. Poznaj Thulium już dziś, a Twoja firma zyska narzędzie, które pomoże jej zostać w czołówce!


Zobacz również