Świat marketingu i reklamy wizualnej oraz reklamy w sieci  jest zobowiązany do ewolucji
i innowacji. Społeczeństwo bardzo szybko adaptuje się do zmian i zawsze prosi o więcej, generując wielkie wyzwania dla firm. W tym kontekście technologia jest dziś wielkim sprzymierzeńcem marek a znakomitym tego przykładem są portale z ofertami firm online, jak choćby kafirm.pl oraz reklama 3D - wizualna. Te dwie formy reklamy przeżywają rozkwit i przebijają się jako podstawowe elementy w kreatywnych strategiach reklamowych wielu firm. W rzeczywistości niektórzy uważają, że reklama 3D, czy reklama firm online są przyszłością reklamy.

Czym jest reklama 3D i portale typu KAfirm.pl

Reklama 3D polega na ożywianiu tego, co jest przekazywane konsumentom, tak aby w pewien sposób poczuli, że ma trzy wymiary, a nie tylko dwa (do czego są przyzwyczajeni).
W ten sposób znacznie bardziej przykuwa uwagę publiczności i generuje bardziej wciągające doświadczenie. 

Na przykład, wcześniej, gdy osoba widziała reklamę na telefonie komórkowym, widziała tylko statyczny obraz lub wideo, ale teraz, wraz z pojawieniem się reklamy 3D, ludzie mogą wchodzić w interakcję z produktem i obracać go, aby zobaczyć go pod różnymi kątami, a tym samym mieć bardziej realistyczny widok na niego.
Z drugiej strony, reklama 3D doczekała się również konkurenta „wirtualnego”, jak na przykład wspomniany KAfirm. gdzie firmy mogą w sposób atrakcyjny dla odbiorców prezentować swoje oferty w sieci.

Korzyści płynące z reklamy 3D lub online

Zarówno zewnętrzna reklama 3D, jak i ta, która jest realizowana na urządzeniach użytkowników, przynosi firmom wielorakie korzyści. 

Zwiększony ruch w sieci

Reklama 3D, którą użytkownicy mogą konsumować z domu, ma możliwość stworzenia znacznie bardziej kompletnego i satysfakcjonującego doświadczenia, ponieważ możliwe jest obejrzenie produktów w całości bez wychodzenia z domu (jedno z głównych wyzwań handlu internetowego). Dzięki temu klienci chętniej ufają Twojej firmie i czują się bardziej komfortowo robiąc zakupy zdalnie. Z tych wszystkich powodów, reklama 3D jest wielkim sojusznikiem, jeśli chodzi o zwiększenie sprzedaży ecommerce.

Personalizacja

Jedną z możliwości, jakie daje reklama 3D, jest sprawdzenie przez użytkowników w czasie rzeczywistym, za pomocą prostego kliknięcia, jak określone produkty wyglądają w ich domu. Ta możliwość personalizacji doświadczeń online jest ogromnie atrakcyjna dla odbiorców
i zwiększa ich szanse na lojalność i zaufanie wobec marki.

Wysoki współczynnik konwersji

Dzięki reklamie 3D odbiorcy nie będą już musieli czekać, aż produkt dotrze do domu, aby sprawdzić, czy przypadł im do gustu, ale będą mogli wiedzieć, zanim zechcą go kupić. W ten sposób będą mogli dokonywać mądrzejszych zakupów, a Twój wskaźnik zwrotów zmniejszy się, podczas gdy liczba powtarzających się klientów wzrośnie.

Silne połączenie z odbiorcami

Marketing to w zasadzie praca polegająca na wzbudzaniu emocji odbiorców, a reklama 3D z pewnością spełnia to zadanie. Jej wielka zdolność do tworzenia immersyjnych doświadczeń sprawia, że odbiorcy czują się bardziej przyciągnięci do marki i wszystkiego, co ma ona do zaoferowania.

Gdzie można zastosować reklamę tego typu?

Zasadniczo reklama ta może być stosowana do dwóch obszarów lub przestrzeni.

Reklama zewnętrzna 3D

Jest najbardziej spektakularna, ponieważ zazwyczaj emitowana jest na dużych ekranach. Generują one duży wpływ na widza. Do tego stopnia, że w wielu przypadkach niektóre kampanie przeszły wirusowo przez sieć. Jednak ze względu na ich wysoki koszt, są one zazwyczaj przeprowadzane przez większe marki.

Urządzenia użytkownika

To najczęściej stosowany sposób, ponieważ wiąże się z niższą inwestycją. Reklama może być realizowana na urządzeniach (telefonach komórkowych, tabletach czy komputerach) na wiele sposobów.


Materiał zewnętrzny

Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym? To pytanie nurtuje wielu osób borykających się z nagromadzonymi krótkoterminowymi zobowiązaniami. Choć proces...

Zobacz również

Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Obieg dokumentów w firmie a ochrona danych osobowych
Obieg dokumentów w firmie a ochrona danych osobowych
Co musisz wiedzieć o market mappingu w rekrutacji?
Co musisz wiedzieć o market mappingu w rekrutacji?