Warszawski deweloper zawarł w styczniu br. 38 umów sprzedaży mieszkań i lokali użytkowych, 65% więcej niż w analogicznym okresie 2015 r. Wartość zawartych umów wyniosła 14 mln zł. Grupa Marvipol konsekwentnie inwestuje we wzbogacenie oferty. W styczniu Grupa nabyła kolejną w ostatnich miesiącach działkę, tym razem na stołecznym Mokotowie. - Celem Grupy Marvipol na 2016 r. jest dwucyfrowy wzrost sprzedaży mieszkań i lokali użytkowych. Oczekujemy, że nasz flagowy projekt – Central Park Ursynów, który w 2015 r. był drugim najlepiej sprzedającym się projektem mieszkaniowym w Warszawie, w 2016 r. dalej będzie cieszył się niesłabnącym zainteresowaniem klientów. By jemu sprostać, już w lutym zostaną wprowadzone do sprzedaży kolejne budynki w obecnym etapie, a jeszcze w tym roku planowane jest rozpoczęcie budowy kolejnego z etapów tej wyjątkowej inwestycji. Impulsem do wzrostu sprzedaży będzie wprowadzenie do oferty w I kwartale nowych projektów – na Żeraniu oraz Bemowie. Zgodnie z planem rozwoju segmentu deweloperskiego chcemy równolegle realizować wieloetapowe, miastotwórcze inwestycje oraz mniejsze projekty, wkomponowane w istniejącą tkankę miejską. Jestem przekonany, że projekt realizowany w sąsiedztwie Kanału Żerańskiego stanie się drugim, obok Central Park Ursynów, z filarów sprzedaży Grupy w najbliższych latach. Z kolei projekt na Bemowie będzie pierwszym z szeregu przygotowywanych przez Marvipol unikalnych, kameralnych projektów – analizuje Mariusz Książek, Prezes Zarządu Marvipol S.A. W ostatnich miesiącach  Grupa Marvipol zainwestowała blisko 60 ml zł netto w zakup działek pod nowe inwestycje deweloperskie, w tym pod projekt logistyczno - magazynowy. W styczniu kwota ta wzrosła o kolejne 10 mln zł w związku z zakupem nieruchomości na Mokotowie. Plan giełdowej Grupy zakłada, że na działce przy ul. Modzelewskiego już na przełomie roku 2016 i 2017 r. ruszy realizacja projektu apartamentowego. Grupa Marvipol

Zobacz również