Innowacyjność w biznesie

W prestiżowych wnętrzach budynku Rondo 1 przygotowano miejsce dla około 100 osób. Marek Przystaś (Ciufcia.pl) przedstawił historię rozwoju serwisu – od klasycznej reklamy internetowej, przez sponsorowaną treść, po model freemium. Potwierdził, że ciągle więcej zarabia się sprzedając rzeczywiste produkty, niż wirtualne, chociaż to właśnie ich „umocowanie” w internecie wzmacnia markę. Dlatego Twórcy Ciufci wykorzystują to budując projekty związane z książkami dla dzieci i kreacją wirtualnych bohaterów.

Grzegorz Jakacki (Codility) przypomniał o długiej drodze od pomysłu, do realizacji start-upu i czynnikach sukcesu – realnej potrzebie, wyborze technologii oraz wczesnej walidacji projektu. „Powinno się tworzyć produkt, którego samemu jest się klientem – Codility
powstało z potrzeby uwolnienia czasu, zajmowanego przez proces rekrutacji programistów. Nawet najlepsi specjaliści nie są w stanie stworzyć dobrego produktu, gdy nie czują się jego odbiorcami.” – mówi CEO Codility.

Marcin Zając, założyciel Ammono, firmy produkującej podłoża z objętościowego azotku galu używane do produkcji niebieskich laserów, wykazał, że polskie uczelnie i ministerstwa nie są zainteresowane innowacjami. Potencjał zobaczył jednak japoński koncern Nichia
i sfinansował długoletni projekt badawczy. Opłaciło się – wszystko co wyprodukuje Ammono schodzi na pniu. Spotkanie zamknęła dyskusja pt. „Innowacyjność – klucz do sukcesu czy nośne hasło?”

Proseed był patronem medialnym konferencji.

Komentarze

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com