Relacje: Krakowski e-biznes

12 tysięcy m2 powierzchni, pełna infrastruktura, nowoczesne laboratoria oraz pełen wachlarz usług szkoleniowych – to zalety Małopolskiego Parku Technologii Informacyjnych, jakie przedstawił uczestnikom Łukasz Cieśla, Koordynator Inkubatora Technologicznego Krakowskiego Parku Technologicznego.

Na przeniesienie siedziby własnej firmy do MPTI trzeba będzie jeszcze poczekać do końca 2012 roku, ale za to od zaraz wcielać można w życie wskazówki dotyczące wdrożenia platform B2B oraz trendów na tym rynku.

Rad w tym temacie udzielali uczestnikom eksperci Empathy Internet Software House – Sebastian Błaszkiewicz, Dyrektor Handlowy oraz Piotr Przybyłkiewicz, specjalista ds. rozwiązań B2B w firmie. W prezentacjach prócz korzyści tego rozwiązania znalazły się m.in. informacje o tym, jak zminimalizować ryzyko porażki przedsięwzięcia. Aby sfinansować tego typu projekt warto skorzystać z opcji unijnego dofinansowania, o czym opowiedział dokładnie Paweł Szostak z Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego.

Tematykę finansową, a dokładnie kwestię e-faktur przejął następnie Dominik Górecki, Sales Manager Krajowej Izby Rozliczeniowej. Ekspert wyjaśnił mechanizm i główne zalety zastosowania w firmie faktur elektronicznych invooclip. Każda dobrze prosperująca marka musi bazować na doświadczeniu pracowników, dlatego kolejny prelegent – Piotr Sedlak pokazał, jak szukać wykwalifikowanych ludzi na stanowiska związane z internetem.

Na scenie pojawili się też przedstawiciele DiGi Media Store/Pro Media House – Dominika Meinardi oraz Bartosz Wilczyński, którzy wzięli pod lupę temat skuteczności reklamy w internecie. Anna Rak zafundowała z kolei zgromadzonym lekcję o tym, jak budować zaufanie e-klienta dzięki certyfikatowi Trusted Shops, a Piotr Lewaciuk, Dyrektor Handlowy Paczkomaty InPost, o przewadze rozwiązań jego firmy nad tradycyjną pocztą.

– Przyszedłem, aby głównie posłuchać o tym, jakich błędów nie popełniać przy wejściu na internetowy rynek. Szczególnie pomocne okazały się prezentacje firm, które mają już na koncie podobne doświadczenia – tłumaczył gość spotkania – Jerzy Walasek z firmy Reblok. Pewnie z tych względów dużym zainteresowaniem cieszyło się wystąpienie Krzysztofa Śpiewla, Starszego Specjalisty ds. Marketingu z Kefirek S.A, który ujawnił kulisy wejścia marki na e-rynek.

Partnerami konferencji Krakowski e-biznes była Krajowa Izba Rozliczeniowa oraz Trusted Shops. Informacji o kolejnych inicjatywach Akademii Empathy należy szukać na stronie www.akademiaempathy.pl.

Komentarze

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com