Aktualności Technologia

5 aplikacji do zarządzania czasem

Kolejny raz spóźniłeś się na ważne spotkanie? Na biurku piętrzy się sterta dokumentów do wypełnienia? Brakuje Ci czasu na domowe obowiązki? Aplikacja do zarządzania czasem może usprawnić całe Twoje życie i znacznie ograniczyć liczbę spraw, o których zapomninasz w codziennym natłoku obowiązków.

Kalendarz Google

Kalendarz Google to jedno z najpopularniejszych rozwiązań do zarządzania czasem. Jego zaletą jest szeroka dostępność, ponieważ narzędzia tego możemy używać zarówno w komputerze, na smartfonie, a także na innych urządzeniach mobilnych. Kalendarz Google zawiera ogromną liczbę funkcji, wśród których najciekawsze to m.in. możliwość całkowitej personalizacji kolorystycznej, tworzenia wielu kalendarzy, ustawiania powiadomień, a także możliwość uczestniczenia w wydarzeniach innych użytkowników i zapraszania ich na własne eventy.

Evernote

Evernote to najpopularniejsza aplikacja do zarządzania czasem zaraz po Kalendarzu Google. Oferuje nam kompleksową obsługę w zupełnie innowacyjny sposób – dzięki Evernote możemy w każdej chwili tworzyć notatki, plany czy checklisty, np. listy zakupów. Narzędzie pozwala nam także na tworzenie zdjęć, wideo i nagrań audio, dzięki czemu utworzone notatki możemy w każdej chwili obdarzyć własnym komentarzem.

Wunderlist

Wunderlist to aplikacja do zarządzania czasem, której ogromną zaletą jest możliwość wchodzenia w interakcje z innymi użytkownikami. Pozwala na tworzenie list zadań, projektów czy planów, a następnie współdzielenie ich z naszymi przyjaciółmi. Przejrzysty interfejs znacznie ułatwia pracę z narzędziem, natomiast tworzenie wielu list w obrębie jednego zadania pozwala na skuteczne zarządzanie całym projektem. Aplikacja ta dostępna jest na telefon, komputer i tablet.

Pomodoro

Pomodoro to prosta aplikacja polecana osobom, które mają problemy z efektywnym zarządzaniem własnym czasem pracy. To niewielkie narzędzie może całkowicie zrewolucjonizować nasz dzień, usprawniając naszą efektywność i wydajność. Użytkownik Pomodoro ma za zadanie ustalenie czasu, który chce poświęcić na pracę, a także na odpoczynek. Aplikacja działa jak stoper, który odmierza czas i dzwonieniem daje znać, że pora zabrać się do obowiązków.

RescueTime

RescureTime pozwala nam poskromić „uciekający” czas poprzez zmierzenie własnej produktywności. Aplikacja odmierza minuty, które w ciągu dnia spędzamy na pracy. W ten sposób możemy uświadomić sobie jak wiele czasu marnujemy np. na przeglądanie portali społecznościowych.

Na rynku dostępnych jest wiele bezpłatnych aplikacji, które mogą usprawnić nasze życie. Kluczowym czynnikiem ich efektywności jest dobór odpowiedniego narzędzia do naszych zwyczajów i upodobań, a także wyrobienie w sobie nawyku jego systematycznego używania.

 

źródło obrazka; [ internet ]

Komentarze

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com