Już w najbliższy czwartek, tj. 25 kwietnia br. Inkubator Obserwatorium Zarządzania zaprasza na transmisję online konferencji pt. „Wyróżnij się lub zgiń! Reguły gry marketingowej dla start-up!”. Udział jest bezpłatny.

Dowiedz się, posłuchaj i  zobacz:

  • w jaki sposób promować firmę przy niskim budżecie,

  • jak pomnażać kapitał medialny poprzez działania PR i w social media,

  • jak generować ruch na stronach internetowych i budować wiarygodność firmy,

  • jak tworzyć skuteczny mailing i newsletter,

  • jak sprawdzać użyteczność serwisów www i aplikacji,

  • jak nowe technologie wykorzystać w komunikacji marketingowej.

Wśród prelegentów spotkacie: Marcina Woźniaka z KnowledgeHub, Adama Dybę z Adexona,  Sebastaian Nejfelda z TouchMe, Krzysztofa Dębowskiego z BeeMail, Marcina Siekierskiego i Łukasza Kępińskiego z K2 Media, Piotra Wójcickiego z Buzz Media, Krzystzofa Zielińskiego z Obserwatorium Zarządzania i innych praktyków biznesu w kontekście działań marketingowych

Celem wydarzenia nie jest jedynie wymiana wiedzy o działaniach marketingowych, ale też zaproponowanie uczestnikom gotowych rozwiązań dla ich przedsięwzięć. To także okazja do rozmowy o tym, jak być wiarygodnym, rozpoznawalnym i popularnym w obecnych czasach.

Seminarium dedykowane jest osobom, które prowadzą bądź pracują w start-upie, interesują się zagadnieniami marketingowymi, a także dla osób, które zamierzają założyć własną firmę, chcą zdobyć kapitał na start.

Pełny program wydarzenia dostępny na http://inkubator.obserwatorium.pl/warszawa. Zapraszamy.


Materiał zewnętrzny

Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym? To pytanie nurtuje wielu osób borykających się z nagromadzonymi krótkoterminowymi zobowiązaniami. Choć proces...

Zobacz również