Jak być wiarygodnym, rozpoznawalnym i popularnym start-up’em? Transmisja konferencji juz w czwartek!
Już w najbliższy czwartek, tj. 25 kwietnia br. Inkubator Obserwatorium Zarządzania zaprasza na transmisję online konferencji pt. „Wyróżnij się lub zgiń! Reguły gry marketingowej dla start-up!”. Udział jest bezpłatny.
Dowiedz się, posłuchaj i zobacz:
-
w jaki sposób promować firmę przy niskim budżecie,
-
jak pomnażać kapitał medialny poprzez działania PR i w social media,
-
jak generować ruch na stronach internetowych i budować wiarygodność firmy,
-
jak tworzyć skuteczny mailing i newsletter,
-
jak sprawdzać użyteczność serwisów www i aplikacji,
-
jak nowe technologie wykorzystać w komunikacji marketingowej.
Wśród prelegentów spotkacie: Marcina Woźniaka z KnowledgeHub, Adama Dybę z Adexona, Sebastaian Nejfelda z TouchMe, Krzysztofa Dębowskiego z BeeMail, Marcina Siekierskiego i Łukasza Kępińskiego z K2 Media, Piotra Wójcickiego z Buzz Media, Krzystzofa Zielińskiego z Obserwatorium Zarządzania i innych praktyków biznesu w kontekście działań marketingowych
Celem wydarzenia nie jest jedynie wymiana wiedzy o działaniach marketingowych, ale też zaproponowanie uczestnikom gotowych rozwiązań dla ich przedsięwzięć. To także okazja do rozmowy o tym, jak być wiarygodnym, rozpoznawalnym i popularnym w obecnych czasach.
Seminarium dedykowane jest osobom, które prowadzą bądź pracują w start-upie, interesują się zagadnieniami marketingowymi, a także dla osób, które zamierzają założyć własną firmę, chcą zdobyć kapitał na start.
Pełny program wydarzenia dostępny na http://inkubator.obserwatorium.pl/warszawa. Zapraszamy.