Między 15 a 17 listopada (Pałac w Łochowie) odbędzie się 14 edycja warsztatów strategicznych Akademii questusa. W programie między innymi o trendach konsumenckich, CEM, design thinking oraz o konsumencie przyszłości. W trakcie warsztatów uczestników inspirować będą:
  • Janusz Kamieński (Executive-Conversation) – Customer Experience Management jako odpowiedź na ekonomię nowej wartości
  • Bartłomiej Serafiński (Touch Ideas) – Design thinking w procesie tworzenia wartości
  • Szymon Kukanow (Cha Cha Communications) – Konsument przyszłości
  • Agnieszka Kwaśniewska i Robert Zydel (Saatchi & Saatchi) – Od placu zabaw do miejsca kultu czyli w co wierzą marki?
  • Kuba Antoszewski (Millward Brown SMG/KRC) – Trendy konsumenckie
  • Sergiusz Sawin (Innovatika) – Case competition – Blue ocean strategy
  • Rafał Janek (Universal McCann) – Zmieniający się klient naszych czasów
  • prof. Dariusz Doliński (SWPS) – Konsument nieracjonalny w świecie częściowo wirtualnym
W programie również:
  • Warsztat Case competition
  • Gra strategiczna od Pracowni Gier Szkoleniowych
  • Materiały merytoryczne i pozycje książkowe
  • Niepowtarzalna atmosfera i wiele niespodzianek...
Pełny materiał informacyjny Pobierz zgłoszenie

Zobacz również