Między 15 a 17 listopada (Pałac w Łochowie) odbędzie się 14 edycja warsztatów strategicznych
Akademii questusa. W programie między innymi o trendach konsumenckich, CEM, design thinking oraz o konsumencie przyszłości.
W trakcie warsztatów uczestników inspirować będą:
- Janusz Kamieński (Executive-Conversation) – Customer Experience Management jako odpowiedź na ekonomię nowej wartości
- Bartłomiej Serafiński (Touch Ideas) – Design thinking w procesie tworzenia wartości
- Szymon Kukanow (Cha Cha Communications) – Konsument przyszłości
- Agnieszka Kwaśniewska i Robert Zydel (Saatchi & Saatchi) – Od placu zabaw do miejsca kultu czyli w co wierzą marki?
- Kuba Antoszewski (Millward Brown SMG/KRC) – Trendy konsumenckie
- Sergiusz Sawin (Innovatika) – Case competition – Blue ocean strategy
- Rafał Janek (Universal McCann) – Zmieniający się klient naszych czasów
- prof. Dariusz Doliński (SWPS) – Konsument nieracjonalny w świecie częściowo wirtualnym
W programie również:
- Warsztat Case competition
- Gra strategiczna od Pracowni Gier Szkoleniowych
- Materiały merytoryczne i pozycje książkowe
- Niepowtarzalna atmosfera i wiele niespodzianek...
Pełny materiał informacyjny
Pobierz zgłoszenie