Ponad 300 uczestników wzięło udział w darmowym cyklu konferencji "E-commerce w Praktyce", organizowanym przez Akademię Empathy. Eksperci odwiedzili cztery miasta: Kraków, Wrocław, Poznań i Warszawę, gdzie dzielili się wiedzą z uczestnikami. Podczas 4 dni 15 prelegentów wygłosiło łącznie ponad 20 godzin wykładów. Zakres tematyczny obejmował między innymi narzędzia promocji, cloud computing, logistykę, porównywarki cen czy public relations. Najwięcej, bo 140 osób, uczestniczyło w warsztatach przeprowadzonych w Warszawie. Dzięki Akademii Empathy właściciele e-sklepów oraz osoby myślące o ich założeniu mogą nie tylko pogłębić swoją wiedzę, ale także zdobyć cenne branżowe kontakty i nawiązać współpracę z potencjalnymi partnerami. Proseed był patronem medialnym wydarzenia. Na koniec ciekawostka - podczas Roadshow Akademii Empathy rozdano 348 kg materiałów konferencyjnych. Kolejna edycja w marcu 2013.

Zobacz również