Reklamy
Artykuł sponsorowany Technologia

CStore – opinia i recenzja – kiedy sięgnąć po te oprogramowanie?

Sprzedaż w Internecie cały czas odnotowuje wzrosty. Szczególnie rok 2020 jest tym, który obfituje w duże zwiększanie udziału w rynku tej branży. Jest to więc dobry moment na założenie własnego sklepu internetowego. Dostępnych opcji jest wiele. Można budować własną stronę od zera bądź korzystać z rozwiązań oprogramowania open-source. Mimo że mogą to być najbardziej dopasowane opcje, to jednak są zdecydowanie najdroższe. Dlatego dziś przyjrzymy się opcji, która jest bardzo tania, a także łatwa w zarządzaniu, mianowicie platformie sprzedażowej, jaką jest CStore. Opinie, jakie można o niej znaleźć i wszystkie najważniejsze informacje przedstawimy w tym artykule.

Czym jest CStore?

Najprościej mówiąc, jest to platforma sprzedażowa, która ma zadanie ułatwić sprzedaż w Internecie. Zarówno tą detaliczną, jak i B2B. Żeby sprzedawać w Internecie, potrzebna jest strona internetowa, na której klienci będą mogli zamawiać towary, a właściciel sklepu będzie mógł dzięki niej zarządzać sklepem. Sklep internetowy to nie tylko to, co widzi klient, robiąc zakupy. To także całe zaplecze i funkcjonalności, które pozwalają realizować sklepowi zamówienia.  Temu właśnie służy platforma sprzedażowa CStore. Można założyć na niej sklep internetowy z dowolnym asortymentem.  Cały proces przebiega łatwo i sprawnie oraz przede wszystkim nie wymaga żadnej wiedzy technicznej, co nie jest niezwykle ważne. Jest po prostu bardzo przyjazny.

Sklep internetowy w modelu dropshipping i nie tylko

Ostatnio coraz popularniejsza robi się sprzedaż oparta o dropshipping. Jest tak dlatego, że próg wejścia jest tutaj niezwykle niski. W tym modelu nie trzeba posiadać własnego towaru ani nawet magazynu. Nie ma potrzeby nawet zaprzątać sobie głowy wysyłką. Za cały proces logistyczny odpowiada hurtownia, z którą się współpracuje. To właśnie w hurtowni znajduje się towar, który sprzedaje się w swoim sklepie i to jej pracownicy zajmują się wysyłką towaru do klientów. Jak CStroe ułatwia dropshipping? Jeśli ktoś decyduje się na otwarcie sklepu w tym modelu, to wybór CStore będzie właściwą decyzją. Głównie dlatego, że nie trzeba się martwić o integrację z hurtowniami. Tak naprawdę wystarczy wybrać którąś z dostępnych do współpracy hurtowni z listy i można zacząć działać. Nie ma konieczności ustalać zasad współpracy i toczyć długich rozmów. Wybór partnerów, jeśli chodzi o dropshipping jest w CStore bardzo duży. Dzięki temu można otworzyć sklep w naprawdę różnych branżach. Dostępne są między innymi hurtownie z zabawkami, ubraniami, częściami samochodowymi i wiele innych.

Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, aby na Cstore założyć sklep tradycyjny. Czyli taki, w którym towar ma się we własnym magazynie. Oprogramowanie zapewnia wszelkie możliwe integracje, które pozwalają na łatwe i sprawne zarządzenie sklepem i wszystkimi procesami, które mają w nim miejsce. Jednak niezależnie od tego, jaki model sprzedaży się wybierze, potrzebne środki i wiedza, jeśli chodzi o samą platformę, są bardzo niskie. Najtańszy abonament zaczyna się już od 20 złotych. Tak więc nie ryzykuje się praktycznie nic.

CStore  – platforma B2B

Jednak co interesujące, CStore to także platforma B2B. Oznacza to, że można na niej działać w charakterze sprzedawcy dla innych podmiotów. Mimo że handel z klientem indywidualnym odczuwa olbrzymie wzrosty to jednak kwoty i wolumen sprzedaży, jaki ma miejsce w transakcjach biznesowych, jest znacznie większy. Często ludzie zaczynają od własnego sklepu internetowego dla zwykłych klientów, aby z czasem rozwinąć się na sprzedaż B2B.  Sprzedaż hurtową opartą o tę platformę można rozpocząć, przeznaczając na to tylko 100 zł miesięcznie, wydaje się więc, że koszty są bardzo niskie w stosunku do możliwości, jakie daje platforma. 

CStore – dla kogo?

Zaletą tej platformy jest to, że może posiadać bardzo szerokie grono użytkowników. Postaramy się wymienić najważniejsze możliwe scenariusze, jeśli chodzi o sprzedaż opartą o tę platformę.

  • Drobni rzemieślnicy i rękodzielnicy, sklepy jedno- lub kilku produktowe. Dzięki temu, że miesięczne koszty w najniższej wersji abonamentu są znikome, jest to świetna opcja dla tych, którzy zamierzają traktować sklep jako dodatkowe źródło dochodu. Mogą to być zarówno domowe manufaktury zabawek, czy zakład stolarski lub ktoś zajmujący się produkcją ręcznie robionych pudełek ozdobnych.
  • Sposób na sprawdzenie swojego pomysłu. Ta sama cecha, czyli niski abonament sprawia, że jest to również świetna platforma dla tych, którzy dopiero planują przetestować swój pomysł i nie chcą ryzykować zbyt dużych kosztów utrzymania sklepu. Wyłożenie dużej kwoty na budowę sklepu, który nie wiadomo, czy spełni pokładane w nim nadzieje, jest ryzykowne, tutaj ryzykuje się naprawdę niewielkie kwoty. Nie trzeba też sprzedawać dużo, żeby zwróciły się koszty abonamentu.
  • Duże sklepy i hurtownie. Jak wspomnieliśmy wcześniej, CStore, to także możliwość sprzedaży hurtowej. Ta łączy się z dużą ofertą i sprzedażą w wielkich ilościach. Dlatego też ta platforma dostosowana jest, aby w przypadku sklepów detalicznych działać na naprawdę dużą skalę. Tysiące produktów w ofercie i sprzedaż idąca w setki tysiące złotych miesięcznie, nie jest czymś, z czym ta platforma sobie nie poradzi.

CStore opinie

Najlepszym przykładem, jeśli chodzi o zróżnicowanie sklepów, jakie można tworzyć w oparciu o tę platformę, są jej klienci. Wśród nich jest na przykład SklepBaterie. Oferuje on ponad 100 000 produktów i osiąga świetnie wyniki sprzedażowe. Siec klubów fitness Calypso również zbudowała swój serwis w oparciu o tę platformę. Przykładem z jeszcze innej branży jest Beton555. To serwis, który działa w sektorze B2B. Zaopatruje on swoich klientów w maszyny, narzędzia, środki chemiczne i wszystko, co przydaje się podczas pracy z betonem. Takie zróżnicowanie, jeśli chodzi o firmy, które oparły swoją sprzedaż o tę platformę, pokazuje, że może być to dobre rozwiązanie, niezależnie do tego, w jakim modelu się działa. Platforma CStore to szereg automatyzacji, które pomagają w realizacji zamówień: automatyczna wysyłka maila do klienta, integracja z hurtownią i kurierami, to część funkcji, które sprawiają, że sprzedaż staje się łatwiejsza. Oczywiście nie znaczy to, że każdy sklep oparty o CStore stanie się dochodowy. Ta platforma to po prostu solidna podstawa, jeden z wielu elementów, które tworzą sprawnie działający sklep.

Więcej informacji o CStore znajdziesz na stronie www.CStore.pl

Reklamy