Posiadanie aplikacji mobilnej to coś, o czym powinien pomyśleć każdy właściciel restauracji. Dzięki niej klienci mogą prosto i szybko złożyć zamówienie za pomocą kilku kliknięć w telefonie, sprawdzić menu i mieć ofertę lokalu zawsze pod ręką. Jakie funkcje powinna mieć aplikacja dla restauracji? Czy powinna się charakteryzować? Podpowiadamy!

Aplikacja dla gastronomii – najważniejsze funkcje

Jakie funkcje powinna posiadać dobra aplikacja dedykowana dla działalności restauracji? Najważniejsze z nich to:

  • prezentacja menu wraz ze zdjęciami i składnikami posiłków;
  • możliwość zamawiania jedzenia online (na dowóz, z odbiorem osobistym);
  • obsługiwanie płatności za zamówienia;
  • wspieranie w realizacji programów lojalnościowych;
  • umożliwienie dodawania oraz czytania recenzji i opinii;
  • powiadomienia o promocjach, rabatach czy eventach związanych z lokalem;
  • integracja z systemem rezerwacji miejsc;
  • obecność odnośników do strony internetowej i mediów społecznościowych.

Chcąc posiadać funkcjonalną aplikację dla gastronomii, warto skorzystać z usług profesjonalnego podmiotu. Firma Restaumatic dostarcza również innych kompleksowych narzędzi cyfrowych, które są niezbędne do prowadzenia lokalu gastronomicznego (m.in. system zamówień online dla restauracji). 

Sprawna obsługa klientów dzięki aplikacji mobilnej

Posiadanie dobrze zaprojektowanej aplikacji mobilnej pozwala restauracji na właściwą obsługę Klientów. A dlaczego? Klient ma możliwość prostego i szybkiego dostępu do oferty lokalu. Może też w każdej chwili złożyć zamówienie za pomocą kilku kliknięć. Obsługa przebiega więc sprawnie i wygodnie zarówno dla Klienta, jak i dla lokalu, który może w pełni nadzorować proces realizacji zamówienia.

Zarządzanie lokalem gastronomicznym – aplikacja, która zrobi to za Ciebie

Aplikacja dla gastronomii daje także możliwość sprawniejszego zarządzania restauracją. Dotyczy to np. ułatwienia procesu zamówień przez Internet, łatwiejszej rezerwacji miejsc w lokalu i polepszenia komunikacji z Klientami.

Dzięki aplikacji mobilnej restauracja ma szansę na zwiększenie sprzedaży oraz zbudowanie trwałych kontaktów z Klientami, którzy w wygodny i szybki sposób mogą dokonywać zamówień. Warto zaznaczyć, że aplikacja mobilna z ofertą restauracji stanowi też jedno z narzędzi marketingowych – jest to bowiem darmowa reklama lokalu oraz jego oferty gastronomicznej w telefonie Klienta.

 


Zobacz również

Pomnażaj wygrane z bonusami bukmacherskimi Fortuny
Pomnażaj wygrane z bonusami bukmacherskimi Fortuny
Rolety zewnętrzne, ich funkcje i zalety
Rolety zewnętrzne, ich funkcje i zalety