ShopCamp Białystok – 21 kwietnia

Tutaj praktycy spotykają się z praktykami, każdy może zostać prelegentem, nie ma teoretyzowania, jest za to mnóstwo inspiracji na temat tego jak wykorzystać dostępne narzędzia do rozwijania swoich produktów i usług, aby lepiej sprzedawać w Internecie. ShopCamp w założeniu ma dostarczać profesjonalną wiedzę z zakresu e-commerce. Jest też okazją do pokazania się, a przez to umocnienia wizerunku swojej marki.

W Białymstoku wystąpią:

  • Michał Kępiński, Grupa 7point – “Gdzie podział się twój klient? – obsługa e-mailowa w branży e-commerce”
  • Konrad Latkowski, Manubia/EventCookie – “Wirtualne dobra, wirtualna dostawa, realna praca”
  • ProjektOptimum – “POIG 8.2 jako sposób finansowania w e-commerce”
  • Sebastian Suma, NetArch – “Efektywne kampanie AdWords w e-commerce”
  • Paweł Małkowski, SwiezoPalona.pl – “CaseStudy – marketing w SwiezoPalona.pl”
  • Kasia Ryfka, Tanieje.pl – “Niezadowolony nie zawsze utracony, czyli o dobrej obsłudze klienta”
  • Krzysztof M. Kundzicz, Evermoton – “Jak zbudować globalny e-biznes”
  • Kamil Mirowski, Socializer.pl – “Social media nie sprzedaje”
  • Agnieszka Andrzejczuk, Siódemka S.A.

Chętni mogą zapisywać się do ShopCamp Arena – 5-minutowych, otwartych prezentacji ciekawych projektów i inicjatyw. Pokaż się, opowiedz o tym czym się inspirujesz. Forma prezentacji jest dowolna.

Uczestnictwo w spoktaniu jest bezpłatne. Wystarczy dokonać rejestracji shopcamp.pl/order

ShopCamp odbędzie się 21 kwietnia w Białymstoku (WOAK Spodki, ul. Św. Rocha 14). Start godz. 12:00. Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej: shopcamp.pl

Mecenasem trzeciego cyklu spotkań ShopCamp jest Platforma iStore.pl. Partnerem merytorycznym ShopCamp jest firma NetArch. Partnerem logistycznym jest Siódemka S.A. Patronem medialnym wydarzenia jest Magazyn Proseed.

Komentarze

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com