Zdaniem przedstawicieli Vivid Games, sprzedaż
Ski Jumping Pro ma szansę przekroczyć w tym roku 150 tys. sztuk. Ponad 25 tys. pobrań w weekend otwarcia to rekord w historii całej serii autorstwa bydgoskiego developera.
Największymi rynkami zbytu dla Sky Jumping Pro są Niemcy, Austria. Gra sprzedaje się nieźle również w Szwajcarii, krajach skandynawskich, Rosji, Polsce i pozostałych krajach Europy Środkowej oraz w Japonii i Korei.
–
Zasadnicze znaczenie ma dla nas bezpośrednia promocja w AppStore – tytuł jest promowany w większości krajów w tym Wielkiej Brytanii i USA zarówno w sekcji New&Noteworthy jak i za pomocą banerów. Promocja w AppStore to efekty naszych dobrych relacji biznesowych, ale przede wszystkim jakości produktu - podkreśla Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games.
Vivid Games zadebiutowało też na platformie
BlackBerry World, publikując w niej dwie gry - Neon Blitz oraz Gyro.