Firma Benhauer, producent systemu SALESmanago Marketing Automation, wprowadziła na rynek nowy produkt, system APPmanago, system klasy mobile marketing automation. Dzięki integracji obu platform, stworzony został unikalny zestaw rozwiązań do automatyzacji marketingu łączący automatyzację opartą o stronę www i tradycyjne kanały marketingowe z pełnym zakresem możliwości personalizowanej komunikacji w obrębie aplikacji mobilnej i urządzenia mobilnego indywidualnego klienta. APPmanago (www.appmanago.pl), które zostało uruchomione w zeszłym tygodniu, umożliwia analizę zachowania użytkownika w obrębie aplikacji mobilnej oraz analizę aplikacji zainstalowanych w telefonie. Na bazie tych danych prowadzona jest dynamiczna segmentacja użytkowników, a system na bazie skonfigurowanych reguł wysyła na telefon personalizowane wiadomości push, bannery, strony docelowe, jak również wiadomości w aplikacji, SMSy i e-maile. "Chcieliśmy stworzyć narzędzie które pomoże marketerom wyjść poza działania zmierzające do zainstalowania aplikacji i umożliwi im głębsze angażowanie użytkowników aplikacji mobilnych. Dzięki integracji systemu automatyzacji marketingu tradycyjnego z platformą APPmanago Mobile Marketing Automation jesteśmy jedną z nielicznych platform do automatyzacji marketingu na świecie w pełni gotową do mobilnej rewolucji."- mówi Grzegorz Błażewicz, prezes i założyciel Benhauer, twórcy systemów SALESmanago i APPmanago. Dzięki integracji tych dwóch systemów, marketer otrzymuje dostęp do niepowtarzalnego profilu klienta, budowanego w oparciu o zachowanie na stronie internetowej, dane transakcyjne, zachowanie w aplikacjach mobilnych i wykorzystanie smartfonów, co następnie może być użyte do automatycznego przesyłania spersonalizowanych treści i ofert za pośrednictwem wszystkich kanałów marketingowych. - Obserwujemy ogromne zmiany w sposobie w jaki klienci kupują produkty i usługi. Jeśli 10 lat temu podobna zmiana zachowań konsumentów była związana z rosnącą penetracją internetu, dzisiaj mamy do czynienia z kolejną zmianą w modelu zakupowym klienta, która związana jest z gigantycznym wzrostem wykorzystania urządzeń mobilnych i aplikacji. Dziś zakupy przez telefon w przypadku niektórych przedsiębiorstw stanowią 20%, przy jednoczesnych 80% dokonywanych za pomocą tradycyjnego Internetu. Przypuszczam, że w ciągu 3 lat proporcje się odwrócą, dlatego dostawcy usług marketing automation muszą być gotowi na te zmiany" - mówi Grzegorz Błażewicz. SALESmanago (www.salesmanago.com), oferuje specjalistyczny zestaw narzędzi do automatyzacji sprzedaży w czasie rzeczywistym B2C oraz e-commerce. Z produktu korzystają znane na całym świecie marki takie jak: Timberland, WWF, Yves Rocher i Harvard Business Review, a także duże firmy e-commerce, firmy telekomunikacyjne i banki w Europie Środkowej. SALESmanago posiada filie w Nowym Jorku i Londynie oraz szereg biur sprzedaży, m.in. w Hiszpanii, Niemczech, Portugalii, Indiach, Czechach, Słowenii i Ekwadorze. Datanyze plasuje SALESmanago wśród TOP6 światowych produktów marketing automation, a VentureBeat w swoim rankingu nazwał SALESmanago liderem automatyzacji marketingu dla B2C w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw (http://venturebeat.com/2015/05/05/marketing-automation-best-bets-80-of-companies-increase-leads-77-increase-conversions/). Benhauer został założony w Krakowie w 2011 roku. Firma zwiększała swój przychód o ponad 100% w każdym z ostatnich trzech kolejnych lat. W 2014 za $ 1.7M USD firma sprzedała część udziałów Rafałowi Brzosce, założycielowi i prezesowi InPost / Paczkomaty. W 2016 Benhauer planuje kolejną rundę finansowania pochodzącą od firm ze Stanów Zjednoczonych.

Zobacz również