Oto lista zmian:
- zlikwidowanie przymusu wybierania podkategorii dla wygenerowania raportu, dzięki temu możliwe jest zestawienie sprzedaży produktu z trendem całej kategorii;
- średni czas generowania raportu skrócił się do kilku sekund;
- brak ograniczenia wyświetlania ilości transakcji dla danego raportu;
- przywrócenie „raportów własnych” dla kont z Grupy Allegro w nieograniczonej ilości;
- możliwość benchmarkowania własnych kont z rynkiem;
- monitorowanie istotnej formy promocji -„Okazje.Allegro”;
- 11 poprawek usprawniających prezentowanie danych.
Jeszcze w maju Manubia zyska nowy wygląd i przywróci tygodniowe lub codzienne raporty przesyłanych na e-mail.
Manubia jest jedną z dwóch polskich firm (obok PlaceChallenge.com), która otrzymała wsparcie w ramach BizSpark Plus. To rozwiązanie B2B, przeznaczone do badania i analizowania sprzedaży na aukcjach internetowych. Na rynek trafiła właśnie trzecia wersja systemu.
Więcej szczegółów na
blog.manubia.pl