Twórcy miniCRM uważnie wsłuchują się w potrzeby swoich klientów. Na ich życzenie wprowadzili kilka funkcji, które pozwalają szybciej korzystać z systemu. Od dziś w miniCRM można wymieniać pliki z Dropboxem, szybko dodawać nowe zadania bez przeładowania strony oraz załączać pliki do notatek za pomocą funkcji przeciągnij / upuść. Wprowadzone zmiany dotyczą wszystkich opcji abonamentowych. O rozwoju aplikacji miniCRM porozmawialiśmy z Kamilem Jaroszem, odpowiedzialnym za PR firmy.  Skąd decyzja o integracji z Dropboxem? Decyzja została podjęta w oparciu o prośby płynące od użytkowników, którzy pisali, że połączenie funkcji Dropboxa i miniCRM znacznie ułatwiłoby im pracę. Prace nad zintegrowaniem trwały niecałe 2 miesiące i nadal ulepszamy to rozwiązanie. Ilu klientów korzysta obecnie z miniCRM? Na dzień dzisiejszy liczba tylko polskich klientów płacących za aplikację nie pozwala na osiągnięcie całkowitej rentowności. Wśród firm, które korzystają z aplikacji miniCRM znajdują się obecnie m.in. presspadapp.com, materialination.com czy kreatywne.pl. Najwięcej klientów wybiera konta Medium (50%) i Small (30%). Tylko po 10% z nich decyduje się na skrajne pakiety, czyli Personal lub Large. Prowadzicie też agencję Ageno. Czy przy okazji realizowania zleceń zdobywacie też klientów na miniCRM? Sytuacja jest całkowicie odwrotna. Firmy korzystające z miniCRM są pod wrażeniem tej aplikacji co powoduje, że pytają nas o podjęcie ewentualnej współpracy agencyjnej. miniCRM pozyskuje nam więc zleceniodawców.   Więcej o miniCRM w artykule, który ukazał się w Proseed #25. Jeszcze nie subskrybujesz magazynu? Wejdź na proseedmag.pl/subskrypcja i zamów teraz!

Zobacz również