Twórcy miniCRM uważnie wsłuchują się w potrzeby swoich klientów. Na ich życzenie wprowadzili kilka funkcji, które pozwalają szybciej korzystać z systemu.
Od dziś w
miniCRM można wymieniać pliki z Dropboxem, szybko dodawać nowe zadania bez przeładowania strony oraz załączać pliki do notatek za pomocą funkcji przeciągnij / upuść. Wprowadzone zmiany dotyczą wszystkich opcji abonamentowych.
O rozwoju aplikacji miniCRM porozmawialiśmy z Kamilem Jaroszem, odpowiedzialnym za PR firmy.
Skąd decyzja o integracji z Dropboxem?
Decyzja została podjęta w oparciu o prośby płynące od użytkowników, którzy pisali, że połączenie funkcji Dropboxa i miniCRM znacznie ułatwiłoby im pracę. Prace nad zintegrowaniem trwały niecałe 2 miesiące i nadal ulepszamy to rozwiązanie.
Ilu klientów korzysta obecnie z miniCRM?
Na dzień dzisiejszy liczba tylko polskich klientów płacących za aplikację nie pozwala na osiągnięcie całkowitej rentowności. Wśród firm, które korzystają z aplikacji miniCRM znajdują się obecnie m.in. presspadapp.com, materialination.com czy kreatywne.pl. Najwięcej klientów wybiera konta Medium (50%) i Small (30%). Tylko po 10% z nich decyduje się na skrajne pakiety, czyli Personal lub Large.
Prowadzicie też agencję Ageno. Czy przy okazji realizowania zleceń zdobywacie też klientów na miniCRM?
Sytuacja jest całkowicie odwrotna. Firmy korzystające z miniCRM są pod wrażeniem tej aplikacji co powoduje, że pytają nas o podjęcie ewentualnej współpracy agencyjnej. miniCRM pozyskuje nam więc zleceniodawców.
Więcej o miniCRM w artykule, który ukazał się w Proseed #25. Jeszcze nie subskrybujesz magazynu? Wejdź na proseedmag.pl/subskrypcja i zamów teraz!