SpeedUp Innovation i Xevin Investments wspólnie zainwestowały w UsabilityTools – platformę do zdalnego badania użyteczności i optymalizacji konwersji, działającą w modelu SaaS. Dzięki podwójnemu wsparciu inwestycyjnemu jej twórcy chcą stać się jednym z większych dostawców usług w obszarze zdalnych testów użyteczności na arenie międzynarodowej. UsabilityTools udostępnia narzędzia, dzięki którym można dowiedzieć się, co myślą użytkownicy danej strony oraz jak zachowują się w jej obrębie. Platforma oferuje 10 narzędzi do zdalnego badania użyteczności, które mogą zostać wykorzystane na każdym etapie rozwoju produktu lub usługi. Produkt przeznaczony jest dla właścicieli stron e-commerce, osób zajmujących się konwersją oraz specjalistów z branży user experience. – Nasze rozwiązanie jako jedyne na rynku łączy dwa typy informacji: o zachowaniu ludzi oraz ich opiniach – mówi Bartosz Mozyrko, jeden z twórców projektu. Z UsabilityTools korzysta obecnie kilkaset firm z Polski i zagranicy – głównie z branży IT. Niedawno narzędzie zostało zintegrowane z międzynarodowym panelem badawczym CINT. Dzięki temu użytkownicy UsabilityTools mogą błyskawicznie rekrutować i badać ludzi z całego świata. W badaniach może uczestniczyć do 7 mln panelistów z ponad 50 krajów, a wyniki badania zaczynają się pojawiać w kilka godzin od jego uruchomienia. Za korzystanie z UsabilityTools można płacić na 2 sposoby – w modelu subskrypcyjnym – miesięcznie i rocznie (miesięczny abonament podstawowy kosztuje 39 dol.) lub pay as you go – wydać np. 499 dol. i otrzymać jednorazowy dostęp do narzędzia (do wyczerpania przewidzianych w pakiecie zasobów). Na mocy podpisanej umowy SpeedUp Innovation objął 16% udziałów, kolejne 16% – Xevin Investments. 8% udziałów należy zaś do Cube Group, spółki zależnej Xevin Investments. – Zdecydowaliśmy się na wspólną inwestycję, ponieważ dzięki temu spółka otrzyma podwójne wsparcie know-how. Da nam to możliwości lepszego zarządzania ryzykiem i zwiększy możliwości osiągnięcia zakładanych celów – mówi Bartłomiej Gola, partner zarządzający SpeedUp Venture Capital Group. – Badania użyteczności i optymalizacji konwersji to wciąż dla większości przedsiębiorców internetowych terra incognita. Jestem pewny, że korzystanie z tego typu produktów w najbliższej przyszłości stanie się dla nich integralną częścią strategii obecności w Internecie – dodaje Gwidon Humeniuk, członek zarządu Xevin Investments. www.usabilitytools.com

Materiał zewnętrzny

Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym? To pytanie nurtuje wielu osób borykających się z nagromadzonymi krótkoterminowymi zobowiązaniami. Choć proces...

Zobacz również